någon som varit med om att clearblue visat falskt positiv?
Någon som plussat med detta men testat negativt med något annat?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-04 21:04
Missade visst en liten detalj, clearble Digital ska det stå:)
Någon som plussat med detta men testat negativt med något annat?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-04 21:04
Missade visst en liten detalj, clearble Digital ska det stå:)
Ja. Jag testade positivt med CB. Svagt, men fullt synligt inom 1-2 minuter efter att det togs. Ett VUL och ett blodprov någon vecka senare tydde på att jag aldrig varit gravid.
Jag testade svagt positivt men var aldrig gravid den gången. När jag väl var gravid så var det ingen tvekan om att det var ett plus. Har du fått plus? SVag eller starkt?
Cb är nog de mest pålitliga testerna på markanden (det är vad jag hört )
varför tror du att ditt test visar fel? har du testat negativt med något annat?
Nu blir jag orolig att cb digital faktiskt visat falskt positivt för min del.testade positivt med det i torsdags men negativt med rfsu i helgen så nu vet jag inte vad jag ska tro...
Ja jag grubblar och är lite orolig oxå. Testade lö och sö med cb fick svaga pluss båda dagarna. När man sedan läser här på fl låter det som om många fått falska pluss när de använt cb. Ska själv få mensen idag men än har den inte kommit och jag hoppas inte den gör det heller! Ska prova annat test ikväll om jag inte redan fått min mens då. Återkommer hur det gick.
CB Digital visar aldrig några svaga plus. De skriver i klartext "gravid" eller "inte gravid". CB är mer tillförlitliga än de flesta andra men inget är iofs perfekt.
TS: Jag har inte varit med om att de visat fel nej, de har visat positivt korrekt de gånger jag trott och visat mig vara gravid men de få gångerna (jag hör inte till dem som testat om utifall två dagar innan mens eller dagen efter om den inte kom) duger knappast till statistik
Det är nog snarare så att många får tidiga mf och inte så att det är fel på testen, även om det förekommer.
Ett tidigt missfall blev det här. blöder nu... så antagligen visade testet helt rätt förra vecka.
Testade med apoliva ikväll blev oxå + fast lite starkare än helgens tester så ni som använt cb kan nog lita på det:).
Grattis Flizis!
tror nog att man i de flesta fall kan lita på cb:s tester, båda sorterna även om undantag såklart finns.
själv känner jag mig helt nere nu. ska aldrig testa så tidigt igen, hade jag inte gjort det så hade jag bara trott att detta var en vanlig mens.
2 negativa cb test, 3 positiva test varav ett mkt svagt på cb.
Jag har aldrig hort att nagon fatt falskt positivt pa CB digital...