• TereseA

Hur länge ligger paketet på posten?

Har ett paket som jag inte hämtat ut,med sms avisering.Undrar om någon vet hur
    länge det ligger på posten? ska betala det när jag hämtar ut det..

Akiim är mitt liv 071004
  • Svar på tråden Hur länge ligger paketet på posten?
  • miababia

brukar det inte vara ca 4 v

• TereseA
    miababia skrev 2008-10-05 09:24:05 följande:
    brukar det inte vara ca 4 v
    för mig oxå det men vill vara säker för annars får man betala 150kr för att man inte hämtat ut det..
    Akiim är mitt liv 071004
  • Blå Flygare

1 månad är det vanligaste, men paketet jag hämtade ut igår skulle bara ligga 2 v. Innehöll mat (torrvaror).

• TereseA
    Blå Flygare skrev 2008-10-05 09:25:54 följande:
    1 månad är det vanligaste, men paketet jag hämtade ut igår skulle bara ligga 2 v. Innehöll mat (torrvaror).
    ok..här gäller det gardiner-..

är tror jag hämtat ut och skicka tillbaka istället..sk ju köpa julgardiner lite senare..ingen mening med nya gardiner just nu.
    Akiim är mitt liv 071004
  • vänat

Kan du inte kolla på förtagets hemsid där du betsällt om de står hur länge ditt paket ligger kvar på posten?

Eller varför inte kola med posten?

De flesta förtag som skickar paket låtre de ligga 4 veckor men de finns även de som bara har 2 veckor.

• TereseA
    vänat skrev 2008-10-05 09:28:30 följande:
    Kan du inte kolla på förtagets hemsid där du betsällt om de står hur länge ditt paket ligger kvar på posten?Eller varför inte kola med posten?De flesta förtag som skickar paket låtre de ligga 4 veckor men de finns även de som bara har 2 veckor.
    ska kika
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Hur länge ligger paketet på posten?