• Eisa

    Om du vaknade upp och det visade sig att de senaste 5 åren av ditt liv varit en dröm, hur hade du reagerat?

    Du vaknade alltså upp till det liv du levde för exakt 5 år sen.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du vaknade upp och det visade sig att de senaste 5 åren av ditt liv varit en dröm, hur hade du reagerat?
  • V 77

    Lite ot här, men jag har för mig att basisten i Rolling Stones Keith Richards? var med om något märkligt. Han festade på en gång ordentligt sen har han haft ständig blackout tills han vaknade upp och två år förflutit. Han drack tydligen minst 75 cl whiskey under varje konsert. Tänk vad märkligt. Man vet ju hur en black-out känns. Har nån gång haft i ungdomen. Det är bara som att knäppa med figrarna och det känns inte som någon tid förflutit alls.

  • Bling1975

    Visst finns det mycket som har varit underbart de senaste 5 åren som jag skulle sakna, mitt bröllop till exempel och vårt hus. Men jag skulle fortfarande ha min man och mitt företag så det skulle inte vara så farligt.

    Men om det betydde att det som har hänt oss de senaste två åren bara var en mardröm så skulle jag vara ofantligt glad. Bort med cancer, infertilitet, depression, alla missfall och parkinsons... En frisk man och en frisk pappa och nya möjligheter till ett litet barn - ja tack!

    Skulle det däremot betyda att jag skulle få gå igenom detta igen så hade jag blivit helt knäckt. Nu vill jag lämna det värsta bakom mig och försöka se positivt på framtiden.


    Stitch längtar efter Lilo
  • KristenTjej84

    Blivit glad:) vilken lättnad!! för under 5 års tid har nästan inget meningsfullt hänt i mitt liv.
    Åh vad underbart att ha 5 extra år på sig att fixa det man inte kommit på att fixa IRL..innan man är där jag är nu:24 år, singel o barnlös:)
    Hade jag varit gift och haft barn så skulle jag förstås reagerat annorlunda till frågan.

  • Kickan 84

    Blivit helt knäckt, närapå allt bra som jag har har jag fått de senaste 5 åren.

  • hannis

    Jag hade inte känt mig varken lättad eller knäckt. Det som har hänt i mitt liv de senaste fem åren hade jag kunnat åstadkomma igen. Bröllop, utbildning, nytt jobb, flytt till annan stad, husbygge. Kanske hade jag gjort lite andra val denna gången...

  • sparco

    Oj vad jag skulle ha missat mycket!!! 5 år är en väldigt lång tid..... Jag skulle bli så sjukt knäckt om allt som jag varit med om inte var ett dugg sant.

  • presens konjunktiv

    Helt knäckt skulle jag inte bli, men nog skulle det vara jobbigt. Jag är stolt över min examen och glad över mitt hus, min hund och mitt företag, vilket är de stora grejorna som har hänt de här åren.


    Tradition and habit are not sound arguments. Construct a valid argument or stop talking!
  • Ciliaja

    både och..om de vart 6 år sen skulle jag varit ännu mer lättad!


    The only thing worth stealing is a kiss from a sleeping child.
Svar på tråden Om du vaknade upp och det visade sig att de senaste 5 åren av ditt liv varit en dröm, hur hade du reagerat?