• Anonym (skäms)

apelsinhud ??

jag har inte ställt mej naken famför spegln för ens idag och vid låren och rumpan har jag fått apelsinhud eller vad man kallar det och nu mår jag dåligt inte nog med mina bristningar så ska man få detta med jag rör mej 2 timmar och dagen och äter nyttigt varför får man detta jag väger 65 kg why ???
    jag kommer ju inte kunna visa mig känns det som i sexiga underkläder .

har alla kvinnor det eller e det bara visa ?

• Svar på tråden apelsinhud ??
  • Anonym (Nice)

Jag blev av med min apelsinhud när jag började sola... men alla vill ju inte sola solarium

• Anonym

Men försvann den verkligen eller syns den bara mindre? Den sitter ju inte i huden utan under, kan sol verkligen påverka (det borde snarare ge motsatt verkan eftersom det sitter i bindväven vilken väl försvagas av sol)

• Kamme

apelsinhud... ... varje dag man lär sig nått nytt är en bra dag :D

• Anonym (skäms)

ok verkar inte som många har det så lite som svarat :(
    undrar jag med solarium??

jag har hört att man ska ligga i ett varmt bad och trycka ett speceill borste men jag vet inte det e bara så sattans fult att ha det

• Janneman

De flesta kvinnor över 30 har väl "apelsinhud" någonstans. Det är dock ett litet problem i sammanhanget och inget som en eventuell beundrare märker. Ni kvinnor hänger upp er på småsaker som vi män inte ser.

• Anonym (em)

Jag har lite apelsinhud på rumpan, har haft det sen jag var ca 20 tror jag (är 28 nu). Är smal, har alltid varit det... äter ganska normal-nyttigt Jag gör inget åt det, men hade ju gärna fått bort det om det hade gått...

• Kimma72

Men snälla nån,det finns väl viktigare saker att oroa sig för, bröstcancer, livmodercancer och annat smått och gott som vi kvinnor kan få...

• Takex

Vad sjutton är apelsin hud? Är du orange med kratrar?

Svar på tråden apelsinhud ??