• Wilhelmine

Feber som tidigt graviditetssymtom?!

Jag ligger hemma och är sjuk. BIM har jag den 15 okt (tror jag) och OM jag är gravid är jag i vecka 3+1 (hade senaste mensens första dag 14 sept. Nu när jag kollat i min kalender från den förra graviditeten så blev jag också sjuk exakt denna dag, v. 3+1, då. Kan det finnas något samband? Kan kroppen reagera med feber och infektion?! Verkar osannolikt, men...

• Svar på tråden Feber som tidigt graviditetssymtom?!
  • mysmika

Skulle kanske inte säga att feber och sjukdomskänsla är ett grav symtom. Du får nog bara vänta tll BIM och ta ett test. Lycka till.

• Wilhelmine

Nä, jag har aldrig hört talas om det. Bara så konstigt när jag jämförde kalendrarna och att jag exakt v. 3+1 blivit sjuk...

• Grüth

jag åkte på en jätteförkydlning när jag var gravid fast jag inte visste om de. har läst att eftersom alla resurser kroppen har går till barnet så kan ens immunförsvar lite lite klenare jag brukar nästan aldrig bli sjuk annars. visst de kanske bara var en ren slump att jag blev sjuk då... är förkyld igen och mensen är ca 1 vecka sen dock har den varit oregelbunden men dom senaste 3 mån har den varit väldigt regelbunden konstig nog:P

• Granathjönsson

oo hoppas det har oxå bim den 15 o fick feberiförrgår ont i bihålerna o så sjukt trött! helt slut brukar aldrig vara det så jag hoppas det är ett symtom !

• Filippa06

Jag har alltid fått feber när jag precis ska plussa

• Grüth

de vanog runt v 3 ungefär som jag blev febrig också tror jag om jag inte minns helt fel

• Granathjönsson

ooo vad jag hoppas ni har rätt :D
    Har försökt löänge nu!
    blirså deprimerad annars

• Granathjönsson

inte än direkt spänner en del nere i magen men kan ju lika bra vara mens på gång

Svar på tråden Feber som tidigt graviditetssymtom?!