• Raka Pungen

Skullen du försöka slicka din egen fitta/suga din kuk om du var tillräckligt vig?

Jag skulle nog göra det om jag var tillräckligt vig. Kanske inte som en onaniform, utan mest för att känna efter hur det är att utföra oralsex på en kvinna (sig själv).

Vet inte om kvinnor kan göra det, men viga män kan ju suga av sig.

• Svar på tråden Skullen du försöka slicka din egen fitta/suga din kuk om du var tillräckligt vig?
  • cuteswegirl

njea.... tror de e som att klia ryggen.... så mycke bättre när någon annan gör de...

När ska de bli vår tur????
  • Me o Mike

haha bra fråga! Jo jag hade nog försökt! Men av vilken anledning vet jag inte!

• Morbid angel

Ja,det hade jag med största sannolikhet gjort,av nyfikenhet,hur man känns och smakar.

• Längtar efter tredje

Jag tänker mest på hur jävla obekväm ställning det skulle vara för ryggen.......

• Me o Mike

Ja dom säger ju: Varför slickar hunden sin pung?! Ja för att den kan!

• Rosana

Nej. Även om jag varit vig tillräckligt, så hade jag varit för lat.Sånt får andra sköta åt mig.

• Raka Pungen

Längtar efter tredje skrev 2008-10-06 12:10:51 följande:

Jag tänker mest på hur jävla obekväm ställning det skulle vara för ryggen.......
    Ja jag tror inte att det kanske hade varit så njutningsfullt direkt, med tanke på den obekväma ställningen. Fast om man är så vig så kanske det inte är obekvämt? Men jag hade provat iallafall. Aldrig slickat fitta själv och kan man göra det på sig själv bara av nyfikenhet så är det ju kanon.
  • JAG är BÄST

Är för lat utav mig .
    Men prova på det om jag var tillräckligt vig, så ja och nej.

Jag är lika vig som ett järnspett har nog med problem att ta på mig skorna .

Svar på tråden Skullen du försöka slicka din egen fitta/suga din kuk om du var tillräckligt vig?