• Dorro85

Jag vill inte föda i vecka 27 :(

Min mardröm har skett. Åkte in i onsdags för att jag va helt slemmig i trosorna. Är i vecka 27 nu. Jaha.. förlossningen hade satts igång och jag är öppen 2 cm.

Nu blir det sjukhusvistelse med dropp och alla sprutor och allting och enbart sängliggande fram tills förlossningen. Är så rädd att den lilla kommer ut nu... än så länge är läget stabilt. Har inte haft sammandragningar alls, utan bara molvärk (typ hela tiden).
    Gråter massor och är LIVRÄDD... FAN! :(

• Svar på tråden Jag vill inte föda i vecka 27 :(
  • watership down

Usch vad hemskt. Känner för dig. Hoppas det går bra och att den stannar några veckor och allt ordnar sig.

• Dorro85

watership down skrev 2008-10-06 22:59:38 följande:

Usch vad hemskt. Känner för dig. Hoppas det går bra och att den stannar några veckor och allt ordnar sig.
    Tack... jag hoppas oxå det :(
  • Blondie 68

Ligger du på sjukan nu ??????  Har du internett där ??? Cooolt.
    Det e ju skönt att det har stabiliserat sig. Håller tummen för dej

• Dorro85

Blondie 68 skrev 2008-10-06 23:03:30 följande:

Ligger du på sjukan nu ??????  Har du internett där ??? Cooolt. Det e ju skönt att det har stabiliserat sig. Håller tummen för dej
    Jo jag har internet :) Skönt det iaf. Har det på mitt rum. Tog hit min Laptop.
    Jo...hoppas bara det håller sig stabilt. Har fått GBS oxå så jag får medicin för det oxå.
  • Emelianfian

Hoppas att allt går bra och att bebisen stannar i magen några veckor till iaf. Lycka till.

♥ Nellie 2oo712o7 ♥ Felix - BF 2oo9o112 ♥
  • Boppi

Här är en som fött i v27 och det gick bra, fast självklart var det kämpigt. När jag väntade nr2 så var det på g redan v25 men efter sjukhus och vila så föddes han v40+5!! Så visst kan det hålla sig! Hoppas det går bra för dig och bebisen!

• Dorro85
    Emelianfian skrev 2008-10-06 23:12:56 följande:
    Hoppas att allt går bra och att bebisen stannar i magen några veckor till iaf. Lycka till.
    Tack
  • Dorro85
    Boppi skrev 2008-10-06 23:13:57 följande:
    Här är en som fött i v27 och det gick bra, fast självklart var det kämpigt. När jag väntade nr2 så var det på g redan v25 men efter sjukhus och vila så föddes han v40+5!! Så visst kan det hålla sig! Hoppas det går bra för dig och bebisen!
    Du stärker mig... Tack...
Svar på tråden Jag vill inte föda i vecka 27 :(