Ang tv-prog 9 mån
Det var ju flera här som undrade över om det skulle bli nån förstföderska som ska va med...Ja, det ska det.
Sen nu på söndag så är det k-snitt.
Bara så ni vet.
Det var ju flera här som undrade över om det skulle bli nån förstföderska som ska va med...Ja, det ska det.
Sen nu på söndag så är det k-snitt.
Bara så ni vet.
Aha, k-snitt på söndag då måste jag programmera dvd'n eftersom det väntas snitt för vår del
Puff puuuuffffff...oj, va tung min tråd är...hahhahahaha
ojdå...jag vet inte om det är helt fel i tablån... nu...för i tv4-9månader-sajten står det att det ska bli det paret som gör ett snitt..men i alla tv-tablåer står det att det är tvillingföräldrarna som ska va...så förlåt om jag har skrivit hel tokigt!
Jag tror att det var förra söndagen de visade k-snitt.
hihi, näää...förra söndagen var det jag...och som jag minns det gjorde jag inget snitt...hihi..
tvillingar e det ikväll så fyran har fel information!
Går dt två olika program varje söndag, jag trodde tt det ena var repris. I så fall har jag missat alla de på förmiddagarna hmmmmmmmmmmm.
Va!!!! två program varje söndag???
det är repris på morgonen i så fall och "orginalet" på kvällen...
okej så man missar inget då?? om man tittar på kvällen?? Fast jag har missat två program de senaste var på konsert en kväll och förra med tvillingarna fick jag se 5 min sen kom katt *jä....n* in med en groda så jag for ut genom dörren och väntade snällt på utsidan till min pojkvän kom hem...