Saccosäck-kulor
Någon som vet var man kan köpa såna kulor som är i saccosäckar? vore bra om det gick att beställa på nätet då jag inte har tillgång till så många bra affärer...
Någon som vet var man kan köpa såna kulor som är i saccosäckar? vore bra om det gick att beställa på nätet då jag inte har tillgång till så många bra affärer...
Hiittade inge tnär jag söker. Du passerar itne barnenshus ellerliknade+ De kan ha
Stoff och Stil har, Panduro också. Sedan brukar det finnas på typ Bauhaus vissa möbelaffärer m fl.
man kan beställa påfyllnads påse till sacko säck på typ miomöbler, dyrt dock....annars kan man kolla bygg varuhus då polysterinkulor ibland används som fyllnads medel vid byggen...dessa dammar dock en hel del....lycka till
Hej
Jag köpte en på loppis som jag tyckte såg fräsch ut. Sedan sydde jag en helt fantastisk amningskudde/läsa-bok-kudde med det som fyllning. Det kan hända att jag har en bild av den på bloggen. Annars kan jag lägga upp den om ni är intresserade av mönstret (inte traditionellt mönster).