• Anonym (T)

Vilket preventivmedel passar mig?

Jag är 30 år, har två barn och ska inte skaffa fler barn. Vill gärna ha tips på lämpligt preventivmedel. Vill ju inte sterilisera mig direkt, men inte heller stoppa i mig massa hormoner hela livet... Kondom är ju heller inget alternativ. Nån som har tips?

• Svar på tråden Vilket preventivmedel passar mig?
  • Anonym (T)

Pysen: Det är alltså inga hormoner i en sån? Hur funkar den då?

• Anonym (T)

viiinter: Ja, det ska jag självklart göra. Ska på efterkontroll på MVC snart eftersom jag fick barn för en månad sedan, så frågan kommer ju upp då. Men det är alltid bra att höra om andras erfarenheter innan man ska dit...

• viiinter

Jo andras erfarenheter är bra. Men med BM/gyn kan ni nog bättre komma fram till vad som passar Dig bäst eftersom vi alla är så olika. Men lycka till, och hopaps du hittar ett prev.medel som passar dig! :) Själv använder jag inget just nu, vil ha +++++++ !

• Joana o Neo

p-stav?

*¤*nEo O TeSs*¤*
  • elkan

Köp en p-dator! Det gjorde jag!!!! nämnder det i någon annan tråd här men jag måste bara rekommendera den vidare! Varför får man inte sån här info hos BM! det är så skönt att slippa hormoner och vara normal igen! sök på Lady-comp eller pearly på google eller gå in på typ www.naturafemme.se och www.minfertilitet.se

Svar på tråden Vilket preventivmedel passar mig?