Han runkar i duschen
Hon och bebisen var ju utanför badrummet!!
Vad har bebisen över huvud taget med saken att göra?
När de har sex sover den i ett av rummen i huset med.
Hon och bebisen var ju utanför badrummet!!
Vad har bebisen över huvud taget med saken att göra?
När de har sex sover den i ett av rummen i huset med.
Det står "I rummet intill"
Smått överkänsligt enligt mig och jag fattar fortfarande inte vad bebisen har med saken att göra.
Läs tiden mitt inlägg postades.
A.n.g tillägget i ts. Vart kommer som sagt bebisen in i bilden, är det jobbigare att vara mamma till den den stunden han duschar (för du kan ju inte veta varje gång om han leker eller bara duschar)? Och han var väl själv, du var väl UTANFÖR badrummet?
Men du HAR ju inte med det att göra. Han står i DUSCHEN.
Jag får inte ihop det alls, det låter på dig som att han ropar på dig och sen tvingar dig att stå kvar och titta på men samtidigt säger du att du är i vardagsrummet utanför??
Men bebisen var ju vaken och det var ju illa nog att han höll på själv i duschen när den var det?
Är det mer okej att han frågar om du vill vara med och ni gör det i samma rum som bebisen är i?
Du kan alltså inte svara? Du skriver att du skulle viljat att han försökte få med dig, men du har också hela tiden påpekat att barnet var vaket och att det var delvis DÄRFÖR du inte gillade att han lekte i duschen.
På vilket sätt är det bättre och mer passande om ni båda har sex när barnet är vaket i samma rum eller rummet intill?
Det var en mycket bättre och mer klarsynt förklaring. Jo då förstår jag, då handlar det egentligen inte om det som står i ts utan det är djupare. Tycker du skall prata med din man om det när bebisen somnat och ni har kvällen för er själva. För när man precis fått barn kan man känna sig för trött/osäker/hormonfull för att orka ge partnern närhet men man behöver det ändå från honom, bekräftelsen att han finns där även när det är så jobbigt.
Fast ts preblem beskrivs ju inte i ts, där framstår leken i duschen som enda problem och då är det inte så märkligt att folk reagerar.