• Frontline

Han runkar i duschen

Kan förstå att du inte tycker det är så kul om du är hemma och framförallt om du och bebisen är i badrummet, men det är ok att han gör det annars eller...

Brukar du föresten aldrig leka med duschstrålen mot musen på dig själv i duschen...

• Frontline

fam kaos skrev 2008-10-08 19:35:27 följande:

Hon och bebisen var ju utanför badrummet!!Vad har bebisen över huvud taget med saken att göra?När de har sex sover den i ett av rummen i huset med.
    Jag fattade som att hon och bebisen var utanför duschen så att det bara var duschdraperiet som skilde dom åt inte att hon var i ett rum bredvid för då kan han ju runka bäst han vill...
  • Frontline

fam kaos skrev 2008-10-08 19:58:58 följande:

Det står "I rummet intill" Smått överkänsligt enligt mig och jag fattar fortfarande inte vad bebisen har med saken att göra.
    Läs vad jag skrev innan ditt inlägg...
  • Frontline

fam kaos skrev 2008-10-08 20:01:33 följande:

Läs tiden mitt inlägg postades.
    Sorry , såg inte det...
  • Frontline

Kan ju vara så att han tvättar kuken genom att dra förhuden fram och tillbaka sen hur många gånger han gör det är ju upp till han...

• Frontline

Anonym (CB3000) skrev 2008-10-08 23:59:12 följande:

nä somsagt kyskhetsbälte det är toppen.. och gör susen i förhållandet och i sexlivet..hehe.. med en sån kan han inte ens runka!
    finns det till karlar , skapligt oskönt att klämma in snorren i ett sånt...
  • Frontline

Man kanske skulle gå och duscha och tillfredsställa sig själv , passa på när man är ensam hemma så man inte blir avslöjad :)

• Frontline

Ni som säger att det är ok att han runkar i duschen bara inte ni vet om det , hur får ni reda på det smyger ni in och kollar eller kommer han ut från duschen och säger stolt vill du veta vad jag gjorde i duschen jo jag drog en handtralla för på nått sätt får ni ju reda på det...

• Frontline

Anonym (runkapå) skrev 2008-10-09 09:47:42 följande:

min man drar typ en runk om dagen, vilket inte stör mig, vet att han fantiserar bla om mig.Det som stör mig är jag ser hans SPÅR!!! han är jävligt dålig på att torka upp efter sig, jag har påpekat det i typ sex år men han är så jävla slarvig. Det gör mig lite smått äcklad.Han får gärna runka när han vill men han kan fan se till att jag slipper se och känna lukten av hans "resultat"
    Vad springer han omkring i lägenheten/huset och runkar lite varstans och skvätter lite här och där precis som en hund som pissar in sitt revir...
    Hur står det till med han annars kan man ju undra...
Svar på tråden Han runkar i duschen