• W W

Han runkar i duschen

Det är knappast honom det är fel på.
    Du säger att han får göra det när han är ensam, var det inte exakt just det han var? Du får väl låta bli att gå in i badrummet när han duschar hädanefter.

Eller så om han nu inte får runka hemma hos dig så kan få komma till mig och runka i min dusch

Jag vill fan också ha någon som runkar i min dusch! Eller någon annan stans där jag kan få komma på honom. Det kan ju bara sluta på ett sätt liksom, Helt perfekt!
    Antingen får han avsluta själv men är då så illa tvungen att ta hand om mig som blivit kåtare än kåtast av att se honom eller så kan jag få hjälpa till redan från början när jag upptäckt honom

Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • W W
    Bam skrev 2008-10-08 20:55:04 följande:
    W W skrev 2008-10-08 20:40:44 följande: Om ditt dayjob inte funkar så kan du ju alltid bli porrförfattare. Du är för härlig. Puss på dig.

Just nu trivs jag jävligt bra på jobbet men jag ska ha det i åtanke till senare
  • W W
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-10-08 21:04:05 följande:
    Usch, vilken slampa du är!
    Finns inget bättre än att se en onanerande man framför sig ju
  • W W
    Anonym skrev 2008-10-08 22:27:53 följande:
    Men jag vill inte att han runkar då jag är hemma. Det blir inte bättre av att han tänker på andra då han gör det. Skulle han tänka på mig skulle han väl försöka få sex med mig istället för att runka dessutom. Han får runka då jag inte är hemma. Jag är inte hemma hela tiden varje dag.
    Enda gången det är okej att styra någons onanivanor är om det handlar om en lek, en dominanslek eller liknande. Annars är det fan något man inte har att göra med.
  • W W
    Ablan skrev 2008-10-09 00:57:17 följande:
    Svar på #31 ha ha fan va knäpp du är
    Kan jag rå för att jag råkar tycka att en runkande kille är det mest uppkåtande och klart sexigaste som finns?
Svar på tråden Han runkar i duschen