• fam kaos

Han runkar i duschen

Hon och bebisen var ju utanför badrummet!!
    Vad har bebisen över huvud taget med saken att göra?
    När de har sex sover den i ett av rummen i huset med.

Frontline skrev 2008-10-08 19:24:41 följande:
    Kan förstå att du inte tycker det är så kul om du är hemma och framförallt om du och bebisen är i badrummet, men det är ok att han gör det annars eller...Brukar du föresten aldrig leka med duschstrålen mot musen på dig själv i duschen...
  • fam kaos

Det står "I rummet intill"
    Smått överkänsligt enligt mig och jag fattar fortfarande inte vad bebisen har med saken att göra.

Frontline skrev 2008-10-08 19:56:30 följande:
    fam kaos skrev 2008-10-08 19:35:27 följande:
    Jag fattade som att hon och bebisen var utanför duschen så att det bara var duschdraperiet som skilde dom åt inte att hon var i ett rum bredvid för då kan han ju runka bäst han vill...
  • fam kaos

Läs tiden mitt inlägg postades.

Frontline skrev 2008-10-08 20:00:34 följande:
    fam kaos skrev 2008-10-08 19:58:58 följande:
    Läs vad jag skrev innan ditt inlägg...
  • fam kaos

A.n.g tillägget i ts. Vart kommer som sagt bebisen in i bilden, är det jobbigare att vara mamma till den den stunden han duschar (för du kan ju inte veta varje gång om han leker eller bara duschar)? Och han var väl själv, du var väl UTANFÖR badrummet?

Anonym skrev 2008-10-08 21:39:38 följande:
    Jag VET att han inte tänker på mig för det har han sagt. Han kan inte fantisera om mig. När han runkar tänker han bara på sex. Jag är så mycket annat än bara sex.
  • fam kaos

Men du HAR ju inte med det att göra. Han står i DUSCHEN.
    Jag får inte ihop det alls, det låter på dig som att han ropar på dig och sen tvingar dig att stå kvar och titta på men samtidigt säger du att du är i vardagsrummet utanför??

Anonym skrev 2008-10-08 21:49:30 följande:
    Jag tycker inte onani är fel på ngt sätt men det är privat. Jag vill inte veta att han står och runkar i duschen, då blir det inte längre privat. Det blir äckligt att veta om vad som försigår i rummet intill. Bebisen har inget egentligen att göra med det hela. Bara det att det känns konstigt att sitta och leka med henne utanför medan han står och runkar. Kan han inte välja bättre tillfällen? Han hör ju henne genom dörren. Jag skulle inte kunna onanera om jag hör henne busa alldelles intill. Ger upp att försöka förklara. Det är liksom hela grejen. Att han står och runkar och tänker på vad han nu tänker på samtidigt som jag sitter helt okåt inärheten. Jag vill inte ta del av hans runkning, inte veta om den. Inte ha med det att göra alls.
  • fam kaos

Men bebisen var ju vaken och det var ju illa nog att han höll på själv i duschen när den var det?
    Är det mer okej att han frågar om du vill vara med och ni gör det i samma rum som bebisen är i?

Anonym skrev 2008-10-09 19:06:26 följande:
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom. Jag önskar att han vände sig till mig då han var kåt. Försökte ha sex med mig, talade om att jag tände honom att han ville ha mig. Istället går han in i duschen...
  • fam kaos

Du kan alltså inte svara? Du skriver att du skulle viljat att han försökte få med dig, men du har också hela tiden påpekat att barnet var vaket och att det var delvis DÄRFÖR du inte gillade att han lekte i duschen.
    På vilket sätt är det bättre och mer passande om ni båda har sex när barnet är vaket i samma rum eller rummet intill?

Anonym skrev 2008-10-09 19:44:22 följande:
    Vill man inte förstå så vill man inte.
  • fam kaos

Det var en mycket bättre och mer klarsynt förklaring. Jo då förstår jag, då handlar det egentligen inte om det som står i ts utan det är djupare. Tycker du skall prata med din man om det när bebisen somnat och ni har kvällen för er själva. För när man precis fått barn kan man känna sig för trött/osäker/hormonfull för att orka ge partnern närhet men man behöver det ändå från honom, bekräftelsen att han finns där även när det är så jobbigt.

Anonym skrev 2008-10-09 21:40:21 följande:
    Fam kaos: Jag önskar att han i vardagen kunde visa att han tycker om mig, att han finner mig attraktiv och vill ha sex med mig. Jag vill att han ska ta initiativ. Jag vill känna mig åtrådd av honom, det gör jag inte. Jag menar inte att han ska dra med mig in i duschen med bebisen utanför, utan att han istället för att runka försöker att få sex med mig. På kvällen eller på morgonen då dottern sover. Vi har inget fungerande sexliv ihop nu och då känns det avtändande och ledsamt att han oftast väljer att runka istället. Jag känner mig inte uppskattad eller sedd. Jag blir ännu mer avtänd av att han skiter i mig och dottern som är intill och runkar loss i tummet intill. Det är kombinationen. Jag kan inte förklara bättre. Kanske skulle jag inte reagera på detta om det inte vore för att jag inte blir sedd i relationen. Jag vet inte. Orkar inte förklara mer nu. Kan tydligen inte förmedla hur jag känner. Men har kommit fram till att det ligger mer bakom än att "han runkar i duschen".
  • fam kaos

Fast ts preblem beskrivs ju inte i ts, där framstår leken i duschen som enda problem och då är det inte så märkligt att folk reagerar.

Spartacus skrev 2008-10-09 21:47:19 följande:
    vad är det för fel på folk som vägrar förstå! självklart är det tufft för dig att han inte visar åtrå till dig men väljer att onanera i duschen!
    varför förstår ni inte det gott folk?
    alla behöver få känna sig vackra och åtrådda, framförallt av dom vi lever ihop med och vill ha ett sexliv tillsammans med!
    att han borde få duscha ifred håller ajg dock med om, man behöver väl inte vara uppe i varandra hela tiden och jag tror egentligen inte du har något emot hans "egentid" om jag förstått det rätt, du saknar bara att DU kommer i första hand och handen i andra eller åtminstonde att han visa sin uppskattning?ni måste ju prata för att få ihop det, du kan inte bara vara sur och misstänksam och dömande, och han kan inte bara skita i allt och bara tänka på sina egna känslor.gå ihop och hitta på nåt roligt, ha sex vet ja! nämen allvarligt, sluta vänta initiativ eller be om det, han kanske är snurrig för tillfället eller har fastnat med dig i morsarollen eller nåt, ge honom en chans att förklara i alla fall och sluta sen fundera så mycket och hoppa på varandra istället!lycka till!
Svar på tråden Han runkar i duschen