Inlägg från: Beatrissan |Visa alla inlägg
  • Beatrissan

Han runkar i duschen

Big deal, fattar inte varför man ska bry sig så mycket om sånt. HERREGUD, om min kille runkar i duschen så får han göra det, hans kropp, vad gör det mig?!

Avtändande, förstår inte varför. Men om DU stör dig på det, prata me han då..

• Beatrissan

håller med inlägg 52.

Att bry sig om sånt och dessutom tro att han/hon onanerar pga att de tänker på andra är för mig ett tecken på kasst självförtroende.

• Beatrissan

Hur kan man bli irriterad över nåt sånt?

Jag hade blivit jätteledsen och arg om min kille hade blivit irriterad eller avtänd för att jag
    vill ge mig själv njutning, vare sig om det är på toaletten i duschen, i sängen eller var som helst.

Hade ju känts väldigt kränkande att någon annan ska "bestämma" att jag inte får pilla om jag vill.

Tycker det är jävligt egoistiskt och bli irriterad eller sur över en sån petitess grej!

Dessutom är det faktiskt så att visssa män måste tömma sig oftare än andra då det kan göra ont om dem är fulla..

Det man gör på toaletten är privat, ingen som ska säga att man får göra si eller så där. Däremot kan man själva välja vart man vill dra gränsen, vissa tycker det är ok att kissa, eller bajsa eller duscha inför varandra på toaletten.

Svar på tråden Han runkar i duschen