Inlägg från: Fille Fjonkan |Visa alla inlägg
  • Fille Fjonkan

Han runkar i duschen

Du skulle kanske kunna undvika att gå in i badrummet när han duschar?

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Fille Fjonkan
    Anonym skrev 2008-10-08 21:49:30 följande:
    Jag tycker inte onani är fel på ngt sätt men det är privat. Jag vill inte veta att han står och runkar i duschen, då blir det inte längre privat. Det blir äckligt att veta om vad som försigår i rummet intill. Bebisen har inget egentligen att göra med det hela. Bara det att det känns konstigt att sitta och leka med henne utanför medan han står och runkar. Kan han inte välja bättre tillfällen? Han hör ju henne genom dörren. Jag skulle inte kunna onanera om jag hör henne busa alldelles intill. Ger upp att försöka förklara. Det är liksom hela grejen. Att han står och runkar och tänker på vad han nu tänker på samtidigt som jag sitter helt okåt inärheten. Jag vill inte ta del av hans runkning, inte veta om den. Inte ha med det att göra alls.
    Men låt bli att gå in när han duschar då. Var är bebisen när du onanerar?
  • Fille Fjonkan
    Anonym skrev 2008-10-08 22:27:53 följande:
    Men jag vill inte att han runkar då jag är hemma. Det blir inte bättre av att han tänker på andra då han gör det. Skulle han tänka på mig skulle han väl försöka få sex med mig istället för att runka dessutom. Han får runka då jag inte är hemma. Jag är inte hemma hela tiden varje dag.
    Vore det ok med dig om han bestämde när du fick och inte fick onanera?
Svar på tråden Han runkar i duschen