• Ewe86

Han runkar i duschen

W W skrev 2008-10-09 00:59:52 följande:

Kan jag rå för att jag råkar tycka att en runkande kille är det mest uppkåtande och klart sexigaste som finns?
    Nej men alla kan ju inte tycka samma tyvärr =P. Man vet ju att alla gör det men man kanske inte vill se.. hehe
  • Ewe86

Frontline skrev 2008-10-09 14:22:14 följande:

Man ska väl inte behöva låsa dörren , hon ska väl inte stövla in i badrummet för att kolla om han ruskar tupp eller inte...
    Missförstå mig inte nu, tycker inte det är något fel med detta. Men jag tycker faktiskt att ska man göra sånt o vet att både fru och barn är hemma så kan man faktiskt låsa om sig.
    Det hör till tycker jag om man nu inte tänder på att folk stövlar in i rummet när man håller på.. Ibland kan jag behöva gå på toa eller vad som helst när min sambo är på toa och inte tror jag han har nån lust att ha publik när han gör sånt, men det ä väl olika.

O sen tänk när barnet blir större och kan öppna dörrar och gå själv och stövlar in när pappa håller på med sånt.. nä usch..

Lås dörren !!!
  • Ewe86

Oneleg Jämtland skrev 2008-10-09 14:51:10 följande:

Min sambo låser sällan dörren när hon är på toa, men inte stövlar jag in för det... att knacka eller fråga om man får komma in innan hör till god sed.Själv låser jag.. kan t o m göra det om jag är ensam hemma.
    Nä men ett barn på 1,5 till 2 år kanske inte knackar på och frågar om man får stiga in. Inte fan skulle jag vilja ligga o pilla när mitt barn kommer in.
Svar på tråden Han runkar i duschen