• KramMiiis

Han runkar i duschen

W W skrev 2008-10-09 00:59:52 följande:

Kan jag rå för att jag råkar tycka att en runkande kille är det mest uppkåtande och klart sexigaste som finns?
    Och jag håller med dig.. FULLSTÄNDIGT
  • KramMiiis
    Rosana skrev 2008-10-09 09:24:28 följande:
    WW och KramMiis:Jag med!FULLSTÄNDIGT!Är väl en snask-kärring då..
    Ja vi är väl det.. Men det är det värt
  • KramMiiis

Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 09:32:27 följande:

Det är konstigt att absolut INGEN har den minsta förståelse för dig TS, enligt dem är du sjuk i huvudet, mentalt störd och borde läggas in på psyket + gå 150 kurser i hur man jobbar med sitt självförtroende.Här är iaf en som förstår dig - jag tycker också det är jobbigt att veta att sambon står o runkar medan jag sitter i soffan o ammar. Det är helt ok att han runkar, men jag vill liksom inte VETA att han gör det samtidigt som jag sitter med vår bebis.Jag är väl också sjuk i huvudet, får väl ringa psykakuten med en gång..Vill tillägga att jag själv onanerar, och tycker det är finemang att min sambo gör det, själva företeelsen som sådan är HELT ok. MEN- jag vill inte sitta och amma min son medans han står i duschen o runkar och tänker på Samantha Fox (tänker någon på henne förresten ?)Hur som helst - psyket nästa. Hänger du på TS?
    Tycker inte alls att ni är sjuka i huvudet men det är synd att ni inte kan se det härliga i det hela.. Det är naturligt och otrooooligt upphetsande..
Svar på tråden Han runkar i duschen