Inlägg från: Anonym (runkapå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (runkapå)

Han runkar i duschen

min man drar typ en runk om dagen, vilket inte stör mig, vet att han fantiserar bla om mig.

Det som stör mig är jag ser hans SPÅR!!! han är jävligt dålig på att torka upp efter sig, jag har påpekat det i typ sex år men han är så jävla slarvig. Det gör mig lite smått äcklad.

Han får gärna runka när han vill men han kan fan se till att jag slipper se och känna lukten av hans "resultat"

• Anonym (runkapå)
    Frontline skrev 2008-10-09 09:52:25 följande:
    Anonym (runkapå) skrev 2008-10-09 09:47:42 följande:
    Vad springer han omkring i lägenheten/huset och runkar lite varstans och skvätter lite här och där precis som en hund som pissar in sitt revir...Hur står det till med han annars kan man ju undra...
    haha.

nä, han går oftast ner i källaren i arbetsrummet och är jag inte hemma kan han göra det i sängen. Men han kommer ju typ i en gammal kalsong el strumpa el något som han sällan tar bort och stackars jag lyckas ju alltid "hitta" dessa. URK. JAg har svårt för spermadoften, tycker den är motbjudande. Älskar dock sex och ganska snuskig sådan....
  • Anonym (runkapå)
    Frontline skrev 2008-10-09 09:59:51 följande:
    Anonym (runkapå) skrev 2008-10-09 09:56:27 följande:
    Du får väl ställa en rulle hushållspapper på dom ställen som han håller till på , sen att lägga satsen i kalsongerna eller en strumpa låter ju lite perverst tycker jag är det så att jag drar en runk för mig själv så ser jag till att det hamnar i ett papper och spolar ner det eller gör som TS sambo i duschen då är det bara att skölja bort det...Förstår om du tycker det är äckligt om han gör så...
    Tack för tipset, ska genast gå ner med en rulle hushållspapper!! han borde fatta vinken
  • Anonym (runkapå)
    Anonym skrev 2008-10-09 10:06:32 följande:
    Tack "Anonym (förstår)"! Började nästan bli orolig att det är ngt fel på mig på riktigt som känner såhär. Även fast det säkert är många här som tycker att jag är det oxå. Tack tack... Undra vad jag har för diagnos. Det måste ju bara vara självförtroendet som det är fel på för att man inte applåderar när ens karl runkar i duschen.
    jag tror absolut det är ditt självförtroende eller ett kontrollbehov som spökar. För du måste låta din man ha eget "liv". Det är ens rättighet att onanera för guds skull!!

jag skulle vara jätteglad om min man kunde hålla sig till att göra det i duschen...... så jag slapp se resultaten.
  • Anonym (runkapå)
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:20:43 följande:
    Mm - det är ju faktiskt precis samma sak.. Skita o runka, ja faktiskt!
    haha, jag det var väl lite å ta i.....
  • Anonym (runkapå)

Ja nu förstår man dig bra mycket mer..

Anonym skrev 2008-10-09 21:40:21 följande:
    Fam kaos: Jag önskar att han i vardagen kunde visa att han tycker om mig, att han finner mig attraktiv och vill ha sex med mig. Jag vill att han ska ta initiativ. Jag vill känna mig åtrådd av honom, det gör jag inte. Jag menar inte att han ska dra med mig in i duschen med bebisen utanför, utan att han istället för att runka försöker att få sex med mig. På kvällen eller på morgonen då dottern sover. Vi har inget fungerande sexliv ihop nu och då känns det avtändande och ledsamt att han oftast väljer att runka istället. Jag känner mig inte uppskattad eller sedd. Jag blir ännu mer avtänd av att han skiter i mig och dottern som är intill och runkar loss i tummet intill. Det är kombinationen. Jag kan inte förklara bättre. Kanske skulle jag inte reagera på detta om det inte vore för att jag inte blir sedd i relationen. Jag vet inte. Orkar inte förklara mer nu. Kan tydligen inte förmedla hur jag känner. Men har kommit fram till att det ligger mer bakom än att "han runkar i duschen".
Svar på tråden Han runkar i duschen