• Csve

Han runkar i duschen

Men herreguuud... låt mannen dra i snoppen!
    Vad sjutton spelar det för roll? Låt han duscha i fred, du har la inget där o göra!

?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Anonym skrev 2008-10-09 10:06:32 följande:
    Tack "Anonym (förstår)"! Började nästan bli orolig att det är ngt fel på mig på riktigt som känner såhär. Även fast det säkert är många här som tycker att jag är det oxå. Tack tack... Undra vad jag har för diagnos. Det måste ju bara vara självförtroendet som det är fel på för att man inte applåderar när ens karl runkar i duschen.

men ärligt talat.. vad fasiken gör det om han runkar i duschen?

du slipper ju städa upp det efteråt! Och inne på toan bör man ju få vara för sig själv, så låt honom vara! du skrev ju själv att DU onanerar men gör det helst själv.. han räknar ju med att få vara själv där inne.

Eller har du tänkt att skriva ett schema när o var han får runka?

?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:12:27 följande:
    Ja, jag vet inte heller varför man känner så, kanske har det som jag skrev ovan att göra med att vi är nyblivna mammor och inte kan få ihop det med kåthet osv.Men att diskutera det här verkar inte vara en hit - här verkar alla för för FRI RUNKNING när som helst och hur som helst.Du kan kanske be din sambo att vara mer privat med det, att du just nu inte är intresserad av att veta när han gör det. Han kanske inte kan förstå det men ändå acceptera det.

tänk om din karl hade förbjudit dig att skita när han är hemma?

ni inkräktar ju på era mäns privatliv!

?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:20:43 följande:
    Mm - det är ju faktiskt precis samma sak.. Skita o runka, ja faktiskt!

ut kommer ju "kroppsavfall".. vad är skillnaden?

förmodligen känner ni er bara osexiga, är det hans fel? Ska han få lida för det?

Så om han har en dålig dag, eller kanske blir deprimerad, då ska inte DU få pilla på dig själv med respekt för honom?

?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:29:31 följande:
    Du kanske borde ta o läsa biologiboken och lära dig skilland mellan att skita och att onanera - tro mig, det är en viss skillnad. Fast å andra sidan tänder vi ju alla på olika saker, vissa på att onanera, andra på att skita.

summakardemumma är ju att ni inkräktar på hans privatliv.. men det kommenterar ni inte? Tonårsfasoner vill jag koppla det till...

"jag e inte snygg, jag är inte sexig, han tycker inte om mig, han vill ha andra.."
    blaha blaha.

Ert barn har inget med detta o göra, ni skriver det för att få medhåll, men de flesta anser att han ska få dra i bananen ifred.

VARFÖR bryr ni er?  ge oss lite konkreta anledningar.

Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:29:31 följande:
    Du kanske borde ta o läsa biologiboken och lära dig skilland mellan att skita och att onanera - tro mig, det är en viss skillnad. Fast å andra sidan tänder vi ju alla på olika saker, vissa på att onanera, andra på att skita.
    Men varför ska du få göra privata saker, när inte han får??
    ?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:52:56 följande:
    Svar på #110Min sambo säger varje dag till mig att han tycker att jag är snygg och sexig - och jag triv själv rätt bra med hur jag ser ut - så tyvärr det där mantrat kanske gäller dig men inte mig.Sedan, kan visst mamma-hormoner påverka en - men det verkar du inte ha erfarenhet av. Men vissa blir känsligare, för de mest konstiga saker. Och för att svara på din sista fråga, min sambo får också skita!(och - jag har inte förbjudit ett skit i övrigt heller, runkning eller vad det nu må vara)
    vad gör du i tråden då om du inte bryr dig?
    ?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Anonym skrev 2008-10-09 10:54:26 följande:
    Jag blir äcklad av vetskapen att han i rummet intill står och runkar och fantiserar om gud vet vad. Är inte det konkret nog. Jag blir äcklad av att veta om vad som försigår. Det blir värre av att jag tar hand om hans barn i rummet intill. Kontrasten mellan det oskyldiga barnet och pappa som står och runkar i duschen blir för mkt. Kan inte förklara det bättre än så. Är ingen dr Phil. Jag skulle inte kunna pilla på mig själv så länge hon är vaken och busar och skrattar alldelles intill. Inget får mig så asexuell som mitt eget barn. Jag onanerar när jag är själv hemma och bebisen antingen ej är hemma eller sover. Sedan kanske det är hormoner som spökar vad vet jag. Jag skulle önska att han vände sig till mig istället med sin lust. Jag är en rätt härlig tjej och ingen gnällkärring som många här tycks tro.
    Men saken är ju enkel då... säg till honom att han får runka i duschen när du inte är hemma eller när ni sover.
    ?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:56:26 följande:
    Det är ett fritt land min vän - jag har rätt att vara här lika mycket som dig!Och - jag är här för att stödja TS, vilket ingen annan gör. Kan vara därför hon skrev tråden, för att få stöd, och inte bli hackad på o få höra att hon är mentalt störd.Och var någonstans sa jag att jag inte bryr mig?

Mentalt störd tror jag ingen sagt, eller?

o jag sa inte att du inte hade rätt att vara här..

Men så här är det ju jämt... anonyma som gnäller för att ingen håller med dom.

Varför pratar ni inte med era män o säger som det är?
    Inte sjutton blir det bättre av att bara sitta vid datorn o avreagera sig på hans privatliv.

?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Anonym skrev 2008-10-09 11:05:15 följande:
    Jag har pratat med min man. Men han bara förnekar sin runkning, vilket är skitlöjligt eftersom jag både sett och hört. Han blir förbannad dessutom. Det är inte så att detta är världens undergång för mig. Det är bara ngt som irriterar mig mycket. Skulle kännas bra om han förstod, men det gör han inte. Det går inte att prata om det. Jag är rätt öppen och skulle vilja ha en dialog åtminstone. Men det är väl för privat. Jag klampar in på områden som jag inte har att göra på antar jag. Men likförbannat känns det inte så jävla trevligt. Men jag har inget val än att hålla god min. Jag får heller aldrig höra att jag är vacker, eller sexig etc. Spelar ingen roll vad jag gör. Det bidrar oxå. Han kan väl sätta på mig sitället för att runka. Skulle jag tycka vore kalas.
    men om han säger att han ska sluta göra det i duschen, skulle du då tro honom?
    Sover barnet när han duschar, varför inte göra honom sällskap då? Överaska honom, eller säg bara lugnt innan han hoppar in i duschen att han kan strunta i att runka där inne, utan komma ut så fixar du det. (förutsatt att barnet sover..)
    ?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 11:08:45 följande:
    Ok, men du är inte heller helt kass på att gnälla du heller, om man säger så.Men, vi lägger ner nu - detta leder ingenstans.

Du.. Jag fortsatte diskutera med ts om ämnet.

Så ditt inlägg här var bara onödigt.

?♥ För evigt ♥?
Svar på tråden Han runkar i duschen