Han runkar i duschen
Men herreguuud... låt mannen dra i snoppen!
Vad sjutton spelar det för roll? Låt han duscha i fred, du har la inget där o göra!
Men herreguuud... låt mannen dra i snoppen!
Vad sjutton spelar det för roll? Låt han duscha i fred, du har la inget där o göra!
men ärligt talat.. vad fasiken gör det om han runkar i duschen?
du slipper ju städa upp det efteråt! Och inne på toan bör man ju få vara för sig själv, så låt honom vara! du skrev ju själv att DU onanerar men gör det helst själv.. han räknar ju med att få vara själv där inne.
Eller har du tänkt att skriva ett schema när o var han får runka?
tänk om din karl hade förbjudit dig att skita när han är hemma?
ni inkräktar ju på era mäns privatliv!
ut kommer ju "kroppsavfall".. vad är skillnaden?
förmodligen känner ni er bara osexiga, är det hans fel? Ska han få lida för det?
Så om han har en dålig dag, eller kanske blir deprimerad, då ska inte DU få pilla på dig själv med respekt för honom?
summakardemumma är ju att ni inkräktar på hans privatliv.. men det kommenterar ni inte? Tonårsfasoner vill jag koppla det till...
"jag e inte snygg, jag är inte sexig, han tycker inte om mig, han vill ha andra.."
blaha blaha.
Ert barn har inget med detta o göra, ni skriver det för att få medhåll, men de flesta anser att han ska få dra i bananen ifred.
VARFÖR bryr ni er? ge oss lite konkreta anledningar.
Mentalt störd tror jag ingen sagt, eller?
o jag sa inte att du inte hade rätt att vara här..
Men så här är det ju jämt... anonyma som gnäller för att ingen håller med dom.
Varför pratar ni inte med era män o säger som det är?
Inte sjutton blir det bättre av att bara sitta vid datorn o avreagera sig på hans privatliv.
Du.. Jag fortsatte diskutera med ts om ämnet.
Så ditt inlägg här var bara onödigt.