• gullsvans

Han runkar i duschen

Som nybliven mamma så är man extra känslig..har ju med hormonerna att göra..hade du tyckt att det var lika avtändande och äckligt om du kommit på honom utan er bebis?
    Jag förstår dig helt och menar inget illa, men vänd på det lite..han saknar DIG..
    Jag är glad för att min sambo tar hand om sig själv:) när jag inte finns där för honom..bättre det än att han hittar någon annan.
    Låt nu detta inte bli en så stor sak, nu när ni har en ny liten hemma.
    Välj dina fighter ist, dom fighterna som är värda att fightas för-

Stolt mamma till 3 pojkar och 3 flickor 19-2 år

• gullsvans

Alltså detta med onani är ju både privat och någon man gör ihop..hoppas ni förstår vad jag menar.
    Om jag blir kåt utan att min sambo varit med och sett till det då vilj jag vara för mig själv och leva ut fantsin som upp kommit, är det när vi har haft sex eller ska till att ha sex ja då är det ju mellan oss..jag tror ni förstår skillnaden.
    Eftersom jag blivit mamma ett par gånger så kan jag sätt mig in i hur det kan bli..som ammande mamma i början så är man inte på topp just då när man sitter där med sina läckande bröst större än fotbollar bebisen som ligger och äter..inte lockar sex då..men i nästa sekund när bebisen sover och man knäpp sin otroligt sexiga mamma bh ja då kan lusten falla på..det är ju då man ska njuta.
    Sedan så stör inte jag mig på personligen vart min sambo runkar det är ju upp till honom, fast han är ganska så diskret av sig och renlig..dresserat honom VÄL:)

• gullsvans

Vem vet han kanske hade förhoppningar om att det skulle leda någonstans..och så blev det så fel..

• gullsvans

Vem låser sin toa dörr? Ja inte jag..nästan så att glömmer bort det när vi har folk hemma:) men det beror på att jag dom senaste 19 år inte fått låsa..alltid något barn som vill någon eller inte kan vara utan mamma samt vill ha dörren öppen när jag är själv hemma med sonen på 2 år..min sambo låser alltid..

Svar på tråden Han runkar i duschen