Han runkar i duschen
Jag förstår dej fullt ut Ts! Jag kände samma sak när vi hade fått barn. Min sambo runkade heldre än å ha sex med mej kändes de som och jag tyckte att va han kåt kunde han komma till mej så kunde vi göra nånting åt de tillsammans.
Tog upp de med honom och han förstod precis hur jag kände och menade och tyckte inte alls att de va något problem med att jag kände så. Han vart bara glad över att jag ville hjälpa honom med de så slapp han själv då han tycker att de är skönare om jag gör de än om han gör de själv.
Så de spelar ingen roll när han är kåt, han säger till och har jag inte lust att ha sex så vist hjälper jag honom på andra sätt, antingen runka eller ger han en skön avsugning, eller ibland båda. Jag är tacksam att han säger till isf att gå undan och göra de själv.
Men de är min sambo de, hur ni andra har de får ni stå fö själva men klanka inte ner på Ts för att hon känner som hon gör. Nångång i livet kommer ni också känna samma sak, kom ihåg hur ni har klankat ner på någon annan då så får ni se hur de känns!
Finns verkligen folk till allt säger jag bara, Ta hand om dej Ts och bry dej inte i vad folk säger i den här tråden för dom har inte själva setat i situationen och har därför ingen som hellst förståelse!
Lycka till!