• Pallas

Han runkar i duschen

Vad är det du reagerar på då? Tänker du att han inte tänder på dig, eller äcklas du av tanken på att han runkar? Eller att han har ett eget "sexliv"?

• Pallas
    Decnet skrev 2008-10-09 12:39:40 följande:
    Ohkej... måste bara påpeka det här och detta är MIN syn på det hela gällande "onani"..Ett det är MIN kropp, och den gör jag PRECIS vafan jag vill med när jag är bakom stängda dörrar, och jag skulle skita STORT stycke i om nån kom och sa till mig att DET får du inte göra när du är själv, i dushen eller vart man nu skulle förbjuda det.. Det är varje enskilds rätt att utöva preciiiis när fan man behagar då ingen skall komma och bestämma över vad jag får och inte får göra, framför allt om jag skulle dusha.. Ibland ÄR det skönare att dra en handtrall i dushen före riktigt sex, hur dumt det än låter, och då är det min rättighet som stolt snoppbärare att kunna lalla med mig själv.. Men den dagen vi män kan FÖRBJUDA er kvinnor att se ner på er egen spegelbild, den dagen kanske vi också kan komma fram till en form av kompromiss.. eller vad säger ni??? Jag tycker det låter fullkomligt rimligt..
    Jag håller helt med dig! Skönt att slippa skriva ett inlägg själv!
  • Pallas
    Kimma72 skrev 2008-10-14 08:09:40 följande:
    undrade varför så många karlar föredrar en duschrunk istället för att vänta nån timme eller två och få stoppa in den i en varm kvinna istället. Han kan inte se hur runk/onani kan ersätta en livs levande människa. Dels är det ansträngande att stå upp och runka hävdar han och dels är det tråkigt för man får ingen feedback.Vad är det som skiljer min sambo mot TS sambo? Vad är det som gör att män uppför sig så olika?
    Autosex och knull är två helt skilda saker. Jag kan onanera för att jag är sugen på sex men inte har någon till hands, ELLER för att det är ett skönt sätt att slappna av efter en stressig dag. Det har inget att göra med om jag älskar min man eller vill ha sex med honom eller ej. När jag onanerar för mig själv är ju själva idén med det hela att jag inte vill ha någon feedback, det är inte en ersättning för min man.

Låt oss säga att du tappar sexlusten helt av någon anledning. Då finns det enligt ditt och din mans resonemang tre alternativ: 1. Barmhärtinghetsknull å din sida, 2. Total avhållsamhet, 3. Han är otrogen för att "få stoppa in den i en varm kvinna ".

Man kan sitta i badkaret. *idé*

Och ett *trött* påpekande: Det är inte MÄN som beter sig olika, det är individer.
  • Pallas

Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 13:36:48 följande:

men va?! Man är väl inte frigid för att man vill ha sex med sin man så fort det finns möjlighet? dvs. i det fall som jag svara på, när barnen somnat.
    Jag har klämt ut 3 barn och jag har nog aldrig varit så lite frigid som nu
    Man varför tar du åt dig? Vill du förbjuda din man att onanera?
Svar på tråden Han runkar i duschen