Kimma72 skrev 2008-10-14 08:09:40 följande:
undrade varför så många karlar föredrar en duschrunk istället för att vänta nån timme eller två och få stoppa in den i en varm kvinna istället. Han kan inte se hur runk/onani kan ersätta en livs levande människa. Dels är det ansträngande att stå upp och runka hävdar han och dels är det tråkigt för man får ingen feedback.Vad är det som skiljer min sambo mot TS sambo? Vad är det som gör att män uppför sig så olika?
Autosex och knull är två helt skilda saker. Jag kan onanera för att jag är sugen på sex men inte har någon till hands, ELLER för att det är ett skönt sätt att slappna av efter en stressig dag. Det har inget att göra med om jag älskar min man eller vill ha sex med honom eller ej. När jag onanerar för mig själv är ju själva idén med det hela att jag inte vill ha någon feedback, det är inte en ersättning för min man.
Låt oss säga att du tappar sexlusten helt av någon anledning. Då finns det enligt ditt och din mans resonemang tre alternativ: 1. Barmhärtinghetsknull å din sida, 2. Total avhållsamhet, 3. Han är otrogen för att "få stoppa in den i en varm kvinna ".
Man kan sitta i badkaret. *idé*
Och ett *trött* påpekande: Det är inte MÄN som beter sig olika, det är individer.