• handex

Han runkar i duschen

Anonym (Förstående) skrev 2008-10-09 11:38:19 följande:

Sen det där om att du känner att det är fel att han runkar när ert barn är vaket kan jag oxå förstå, fattar inte hur man kan tänka på sex när man hör sitt barn i bakgrunden, känns typ som om att man tänder på barn då, på nått konstigt sätt...
    Jag tycker att den känslan får du jobba på att få bort, för den är helt enkelt inte bra.

Om man hör trafikljud utifrån när man onanerar, betyder det att man tänder på trafiken? Eller om grannen klampar omkring ovanför, tänder man på honom?

Låt inte sex vara så skuldbelagt att allting som ens *råkar* vara i närheten blir nedsmutsat.

Har man en väldigt strikt syn på t ex sex - och det tycker jag det här innebär - då får man stå ut med att inte alla håller med eller rättar sig efter den.
  • handex
    Anonym skrev 2008-10-09 19:44:22 följande:
    Vill man inte förstå så vill man inte.
    Jag förstår, men håller inte med.

Jag förstår hur du känner, men jag tycker att du inte har rätt att kräva såna saker av din kille. I duschen med stängd dörr borde vara det bästa stället att onanera på?

Att du är, som du själv säger, asexuell och att du inte kan koppla bort associationen "bebis + sex" är faktiskt ditt problem.

Prata med honom. Om han går med på dina önskemål så är ju allt bra. Om han inte går med på det så kan du inte göra något mer, för han har rätten på sin sida, i mina ögon.
  • handex

Men hallå Ablan, Eva m fl, hur orkar ni tjata på om ett ord eller två? Ta det i mail om ni vill, det är riktigt tråkigt att läsa och dessutom offtopic.

• handex

Anonym (eva) skrev 2008-10-12 21:03:58 följande:

Ditt inlägg var ju desto roligare att läsa?Ibland blir det sidospår på trådarna. Och ibland är sidospåren roligare än ursprungstråden. Och den har ju f ö spårat ur totalt nu. Som tur är måste man inte läsa alla inlägg.
    Men alltså, det var en ärlig fråga: hur orkar ni? Sovit bra, tränar regelbundet, druckit mycket kaffe?

Läste du det här inlägget?
  • handex

Anonym (eva) skrev 2008-10-12 21:09:27 följande:

Ja alltså, helt ärligt förstod jag inte ens varför du klagade på mig. Mitt inlägg om orden var väl det enda inlägget i hela tråden? Så vad menade du med tjata på?
    Det var inget personligt påhopp på dig. Jag ifrågasatte att tråden stökades till av onödiga inlägg (grälsjuka och offtopic). Exakt vilka användare som var inblandade spelar ingen roll, bara tråden kan få återgå till ämnet.

Jag tror att de som deltog i den (faktiskt) barnsliga debatten om ordval vet vilka de är så om du inte känner dig träffad är det bara att låta det rinna av dig.
Svar på tråden Han runkar i duschen