Inlägg från: Anonym (trams...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trams...)

Han runkar i duschen

Var glad för att han gjorde det I duschen...
    Onani kan släppa spänningar och du får en trevligare och lugnare make...

• Anonym (trams...)
    Anonym skrev 2008-10-09 19:06:26 följande:
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom. Jag önskar att han vände sig till mig då han var kåt. Försökte ha sex med mig, talade om att jag tände honom att han ville ha mig. Istället går han in i duschen...
    Alla männislor har privata sexliv.. Nåja nästan alla i alla fall.. För det behöver det inte betyda att man inte älskar sin partner...
  • Anonym (trams...)

Var glad för att han inte runkar i soffan i tid och otid när du sitter bredvid. Det gjorde min fd. Och det ska jag säga var otroligt jobbigt..

• Anonym (trams...)

Idag onanerade jag min man ute på en bänk i regnet. Han hade en tröja över. Det var spännande och mysigt...

• Anonym (trams...)
    Frontline skrev 2008-10-10 18:09:14 följande:
    Anonym (trams...) skrev 2008-10-10 18:06:59 följande:
    I regnet det går ju inte får man inte göra det i duschen så får man ju inte det i regnet heller det är ju nästan samma sak..Fast nu var ni 2 om det så det kanske inte gäller då...
    Vi hade faktiskt ett paraply...
  • Anonym (trams...)

Anonym (MEN ?!) skrev 2008-10-11 17:58:54 följande:

Men det är väl inte så jävla schysst o gå in o runka i duschen när ens partner är hemma ???!!! Jag hade tagit väldigt illa vid mig i alla fall.... om jag är hemma tar jag för givet att han kommer till mig om han är sugen, annars är det faan nåt som är fel anser jag !
    Alltså killen går in och duschar. Börjar tvåla in sig. Känner det varma sköna vattnet mot sin kropp. Något vaknar till liv och han drar en snabb handtralla.. Så kan man också se det...
  • Anonym (trams...)
    Jordgubbssmak skrev 2008-10-11 22:19:29 följande:
    Så du tror att killen tänkte så här då alltså.
    Hm. Jag är lite sugen. Jag går IN i duschen och runkar...
  • Anonym (trams...)

Ni kanske ska börja göra mer spännande saker så att du hamnar i hans fantasier igen?
    Prova att skriva små lappar till varandra där det står vad ni skulle vilja göra med. Eller prata och planera..
    Tex. Häromdagen så runkade jag av min man på en undanskymd parkbänk. Vi hade pratat om det innan och möttes upp.
    Igår kväll onanerade vi i bilen på en parkeringsplats. Var mkt spännande.. Våga.. Jag lovar att man blir upphetsad..

Svar på tråden Han runkar i duschen