• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym

Jao egentligen borde han kunna vänta tills du inte är hemma. Men hur osmidig är han ifall du märker det? Nog runkar min karl i duschen, vilket inte stör mig utan är snarare lite tändande, men jag vet inte när. Nog har det hänt att jag onanerar när min karl är hemma, gör inte du det? =)

• Anonym

men herregud..alla leker inte med dusch stråln så fort man ställer sig i duschen..de gör iaf inte jag..är jag kåt går jag till min sambo och har sex eller ber han hjälpa mig..

• Anonym

ts du måste ju va sjuk eller något vad gör en stilla runk i duschen? jag leker där när min son ser bollis, jag har aldrig haft problem med att killen runkat loss med mig i huset om du har problem med det borde du gå till psyk för du har problem och varför får inte killen va i fred i duschen utan att du leker kgb?

• Anonym

Oj..varför tror du att han tänker på ngn annan än dig när han gör det skönt för sig?
    Jag har ett distansförhållande..och..blir galet tänd när han berättar att han drömt om mig..och att det första han gjorde när han vaknade.-..var..just det.
    Att man tillfredsställer sig själv,trots ett förhållande,är normalt,fast..han har aldrig gjort det när jag är där..Har ni haft väldigt lite sex?

• Anonym

Jag måste ju säga att jag förstår dig.. har varit med om liknande dock lite annorlunda. Då karln satt o titta på porr o höll på när jag var i rummet intill, plus att han då inte hade sex med mig utan avvisade mig.. Då känner man sig kränkt tycker jag.

Som sagt lite andra omständigheter. Vet faktiskt inte hur jag skulle reagera om han gjorde det i duschen sådär, tycker inte det verkar så farligt, men men.

• Anonym

Jag VET att han inte tänker på mig för det har han sagt. Han kan inte fantisera om mig. När han runkar tänker han bara på sex. Jag är så mycket annat än bara sex.

• Anonym

Jag tycker inte onani är fel på ngt sätt men det är privat. Jag vill inte veta att han står och runkar i duschen, då blir det inte längre privat. Det blir äckligt att veta om vad som försigår i rummet intill. Bebisen har inget egentligen att göra med det hela. Bara det att det känns konstigt att sitta och leka med henne utanför medan han står och runkar. Kan han inte välja bättre tillfällen? Han hör ju henne genom dörren. Jag skulle inte kunna onanera om jag hör henne busa alldelles intill. Ger upp att försöka förklara. Det är liksom hela grejen. Att han står och runkar och tänker på vad han nu tänker på samtidigt som jag sitter helt okåt inärheten. Jag vill inte ta del av hans runkning, inte veta om den. Inte ha med det att göra alls.

• Anonym

Men jag vill inte att han runkar då jag är hemma. Det blir inte bättre av att han tänker på andra då han gör det. Skulle han tänka på mig skulle han väl försöka få sex med mig istället för att runka dessutom. Han får runka då jag inte är hemma. Jag är inte hemma hela tiden varje dag.

• Anonym

Tack "Anonym (förstår)"! Började nästan bli orolig att det är ngt fel på mig på riktigt som känner såhär. Även fast det säkert är många här som tycker att jag är det oxå. Tack tack... Undra vad jag har för diagnos. Det måste ju bara vara självförtroendet som det är fel på för att man inte applåderar när ens karl runkar i duschen.

Svar på tråden Han runkar i duschen