Inlägg från: Anonym (normalt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (normalt)

Han runkar i duschen

Jag och min man har sex 3-5 ggr i veckan nu när jag är gravid och jag onanerar minst en gång om dagen ändå. Annars har vi sex ca 2 ggr om dagen och jag onanerar ändå ibland även då. Jag har ett barn sedan innan och är gravid nu, är jag äcklig för det?? Du borde nog ta dig en funderare över vad som är naturligt i livet. Du förstör bara ditt förhållande..

• Anonym (normalt)

Det är ju trådstarten som är felformulerad för ts har inget emot att mannen runkar så länge en liten del tillkommer henne. Hon upplever det som att mannen helre runkar än att ha sex med henne. Ts, har du funderat över vilka signaler du sänder ut? Har du tagit eget initiativ till sex?

Jag onanerar i stort sett varje dag för att min man inte vill ha sex varje dag nu när jag är gravid. Likaså var han inte supersugen att ha sex med mig efter förlossningen med första barnet så länge som jag ammade. Han upplevde det som att min kropp var upptagen av bebisen och det var avtändande för honom. Vi är alla olika. mitt råd är att ni pratar utan att du anklagar honom. Fråga hur han känner och säg att du saknar ert sexliv..

lycka till

Svar på tråden Han runkar i duschen