Inlägg från: Anonym (kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kvinna)

Han runkar i duschen

Vad någon annan gör i dushen är ingen annans sak! Man äger inte varandra när man bor ihop. Bebisen var vaken, OCH?

Jag skulle bli förbannad om min sambio förbjöd mig att onaera i dushen bara för att han var i hemma.

• Anonym (kvinna)

Varför blir du avtänd ens? Du skrev ju själv att du onanerar. Det låter ju lite fel. Du får göra det men inte han? Att du var hemma och bebisen likaså spelar ju ingen roll då han var i dushen.

Anonym skrev 2008-10-08 19:19:55 följande:
    Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen. TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV. TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.
  • Anonym (kvinna)

men ge er nu tjejjer....det är ju hans egen kropp. om han vill ta på sig själv så låt han göra det. det är hans kropp och han gör vad han vill med den..................

om han skulle sagt till er att ni inte får ha den tröjan ,eller dom skorna eller vad han nu kunde tänkas säga skulle det tagit hus i helvete. vilken skit han hade varit då som skulle bossa och diktera..

men vad gör ni tjejjer nu............

usch vilka moralkärringar det finns härinne.............jag kan fantisera om andra snyggingar om jag onanerar men inte älskar jag min man mindre för det. och inte han heller mig om han nu väljer att tänka på madonna eller jessica alba som han gillar...buhuhuhu

Svar på tråden Han runkar i duschen