Inlägg från: Anonym (va?!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (va?!)

Han runkar i duschen

Det är du som har problem inte han!
    Framför du din åsikt, men ska du "kolla honom" varje gång då eller??

Han runkar, det mest naturliga en man kan göra. Som att förbjuda honom att skita när du är hemma för att du äcklas av det. Väx upp va

• Anonym (va?!)

Anonym (jaha) skrev 2008-10-12 12:46:16 följande:

Svar på #235Jag hade nog önskat att det mesta naturliga min man gjorde var att vilja ha sexuell njutning med mig involverad om jag var tillgänglig, inte att runka.Sex är ju oftast något man delar med den man älskar i ett förhållande, skita som du jämför det med är oftast inte det (även om det säkert förekommer hos nån)
    Så så fort man har fast sällskp så måste man alltid vilja ha sex med denne alla ggr man blir sugen och partnern finns tillgänglig? Vilket skitsnack, man får väl bli sugen på sig själv med ibland
  • Anonym (va?!)

Anonym (tji) skrev 2008-10-12 13:48:35 följande:

Det finns män som har lite svårt att handera och låta bli. Okej om man inte har barn så är det lättare för kvinnor och komma och säga " får jag var med?"....Inte man har barn hemma när han göra sina behov ngt stans i lgh. Då menar jag det är fel och det ger fel signaler till oss kvinnor.Att han vill inte ha mej, e jag ful, e jag inte sexig osv..varför vill han inte vara med familjen tillsammans och vänta till kvällen? När alla barn har gått lagt för kvällen eller inga barn är hemma?
    Då är det ju kvinnan det är fel på, som har dessa tankar. Inte mannen. Vad kan det ta i tid att runka i duschen? +10 minuter? Att offra tio minuter av familjetiden är väl ingen katastrof?

Sålänge runkandet inte går ut över sexlivet (och gör det det är det inte själva runkadets fel ehller utan ett djupare problem i relationen) så ska frun ge fan i hur ofta och när och var han runkar.
    Vem är hon att bestämma över det?
    Är det okej för killen att bestämma hur och när och var du ska onanera va?
  • Anonym (va?!)

Kvinnor osm vill bestämma när och var ens man ska runka lider av nåt slags sjukt kontrollbehov!

• Anonym (va?!)
    Kimma72 skrev 2008-10-12 13:59:17 följande:
    Svar på #252"Killar som hellre runkar i tid och otid istället för att sätta på deras käringar har fel på både det ena och det andra"..hur kändes det att få höra en sån kommentar?
    Jag fattar inte ens vad du menar.......
  • Anonym (va?!)

Anonym (jaha) skrev 2008-10-12 14:06:31 följande:

Som "tji" skrev, när ni valt att gå och runka medans vi är med barnen så har ni ju sedan sabbat chansen för att kunna ha sex tillsammans i stället sen när barnen somnat.Alla ni som skriker så högt här om "rätten att runka", undra hur länge det tagit innan ni lackat av om ni var och varanna gång ni kom till er parnter och försökte få sex fick höra att hon redan var tillfredställd av sig själv. Om inte ni efter ett tag skulle känna er ratade eller börjat undra vad hon gjorde instängd i duschen medan ni passar barn utanför och bli lite irriterade eller känna er oönskade för hon inte ville dela sin njutning med er så skulle det vara konstigt.
    om killen alltid HELLRE runkar än har sex med sin tjej så är ju problemet egentligen något annat i relationen och inte runkandet i sig. Frågan är ju då VARFÖR han inte vill ha sex med dig NÅGON gång..

Att ibland runka istället ser jag inget problem i! För det är inget problem.
  • Anonym (va?!)
    Jordgubbssmak skrev 2008-10-12 15:16:15 följande:
    Och jag tror det är lättare o man tillåts onanera själv ibland
Svar på tråden Han runkar i duschen