Inlägg från: Jordgubbssmak |Visa alla inlägg
  • Jordgubbssmak

Han runkar i duschen

Om han kan ha sex med dig ändå så är det väl inget problem!
    Det är väl först när man blir bortvald för runkandet som de flesta har en åsikt eller?

Anonym skrev 2008-10-11 18:10:10 följande:
    min man kan runka upp till 2 ggr per dag och ändå ha sex med mig på kvällen.... vad ska jag säga till han då...du är STRÄNGT FÖRBJUDEN
  • Jordgubbssmak

Mmm...o tjejen ligger utanför på sängen och längtar efter lite härlig sex med honom...kul...NOT!

Anonym (trams...) skrev 2008-10-11 18:06:49 följande:

Anonym (MEN ?!) skrev 2008-10-11 17:58:54 följande:
    Alltså killen går in och duschar. Börjar tvåla in sig. Känner det varma sköna vattnet mot sin kropp. Något vaknar till liv och han drar en snabb handtralla.. Så kan man också se det...
  • Jordgubbssmak
    Svar på #221
    Jag har ingen aning om vad killen i fråga tänker, men uppenbarligen tänker han inte ha sex med sin kvinna i alla fall om han runkar i duschen när hon finns utanför, eller?
  • Jordgubbssmak

Jag tycker det är bättre att i huvudsak hålla lusten levande tillsammans.

Anonym (eva) skrev 2008-10-12 15:03:49 följande:

Jag tycker det är bra om killen runkar ibland, för det håller ju sexlusten vid liv, så förr eller senare får jag ju glädje av det i alla fall.Om han däremot nästan alltid föredrar sig själv så att jag blir utan...då måste vi ju reda ut vad som är fel.
  • Jordgubbssmak
    Svar på #292
    Ja, om hon nu gör det, så är det väl inte så värst roligt för henne att behöva känna så.
    Om vi ska vara lite logiska så vittnar de flesta killar/män om att dom i genomsnitt kommer en gång om dagen. Så om jag ska spekulera så är det ju ganska enkelt för tex TS att gissa att han runkar om dom inte har sex på en vecka och han normalt vill/behöver/brukar komma varje dag. Så hon kanske inte bara är paranoid hon kanske kan använda lite logik. När han gör det valet, alltså runkar exakt när bara han känner för det medans hon inte har möjlighet för hon passar deras barn, så berövrar han ju automatiskt också henne på möjligheten att ha gemesam sex, eller hur? Är det okej i alla lägen när man faktiskt är ett par? För då kanske samma argument som nån använde här med att man ska vara glad att han runkar i duschen och inte är otrogen kan avändas i att vill han runka i duschen så får väl hon ha sex med någon som prioriterar henne i stället.
  • Jordgubbssmak

Jag blir jätteupphetsad av det! Det är därför jag vill vara med ju! =)

MrsDeepblue skrev 2008-10-12 16:52:05 följande:
    Det där tycker jag är intressant. Varför är det så att vissa blir sårade av det och vissa ser det som naturligt och till och med upphetsande?
  • Jordgubbssmak
    Svar på #303
    va? Jag tyckte just att jag i det inlägget anförde fler saker än "bara" det som grund till att kunna "anta" en sån sak?
  • Jordgubbssmak
    Svar på #339
    Huvudet på spiken!! Det är PRECIS det här jag pratar om i mina inlägg!
    Hur lyckat är det då tycker ni alla som skriker högt om rätten för omedelbart ensam orgasm precis när som helst utan hänsyn.
  • Jordgubbssmak
    Svar på #341

Okej ska vi sammanfatta?

Enligt dig är orsaken relationsrelaterad och
    Verkan inget gemensamt sex 
    Oberoende faktor är onani

Enligt mig är Orsaken onani (som ev är relationsrelaterat eller bara obetänksamhet eller egoism eller missbruk)

Verkan är inget gemensamt sex
    Oberoende faktor (kan eventuellt vara status på relationen)

Jag tycker faktsitk att båda teorierna är full möjliga men för mig funkar sex som ett kitt mellan tegelstenarna så jag kan tyvärr inte vara så storsint så jag inte alls bryr mig om all hans lust utesluter mig. Men jag beundrar dig som kan känna så det gör jag verkligen!! =)

• Jordgubbssmak
    Anonym (eva) skrev 2008-10-13 17:43:45 följande:
    Men man HAR rätten att onanera precis när man vill. Det kan ni aldrig reglera! Om er kille däremot VÄLJER att onanera istället för sex med dig, så är det ju något ni måste prata om. Vad är själva orsaken till att han väljer bort "riktig" sex allt som oftast? Lösningen på problemet är ju inte att förbjuda eller reglera, utan försöka komma åt vad det är som gör att handen är en bättre älskarinna.

Jag känner nu att jag har blivit förespråkare för IGEN ONANI-gruppen och att det ser ut som att jag inte är nöjd med mitt sexliv :/ Så är inte fallet, men med tidigare erfarenheter kan jag förstå hur TS känner sig och efterhand som vi argumenterat vidare så har jag hänfallit till att motargumentera känner jag..

Men iaf..det här med att man har RÄTTEN till att onanera..(jag håller i sak med om det absolut) men vem bestämmer det liksom? Är inte det något varje relation måste komma fram till om det är ett problem.?
    Hur kan man så självklart försvara rätten att sumpa det gemensamma sexlivet och onanera istället men inte anse att det är lika självklart att om man inte får vad man vill ha sexuellt inom förhållandet så går man till nån annan.

Är det ok om jag säger: nej, jag känner inte alltid för att ha sex just med min man, jag är kåt men vill sköta det på annat sätt eller jag får inte det jag vill ha av honom så då är det min RÄTT att söka det jag behöver någon annastans!

Vad är egentligen skillanden på att ge sig det man själv vill ha med porr, lösvaginer eller sin egen hand och att ha sex med en annan människa som vill ge en det man behöver om man nu lever efter devisen: Var och en gör som den vill med sitt sexliv och sin kropp

• Jordgubbssmak
    petnet skrev 2008-10-19 23:32:03 följande:
    Idag så ropade jag på min sambo när jag var i duschen och fick en härlig avsugning. Hon är inte missnöjd att jag har det skönt inte.
    Det är nog ingen här som hade varit missnöjd att deras män njöt om de blivit inkallade i duschen =)
Svar på tråden Han runkar i duschen