Han runkar i duschen
Om han kan ha sex med dig ändå så är det väl inget problem!
Det är väl först när man blir bortvald för runkandet som de flesta har en åsikt eller?
Om han kan ha sex med dig ändå så är det väl inget problem!
Det är väl först när man blir bortvald för runkandet som de flesta har en åsikt eller?
Mmm...o tjejen ligger utanför på sängen och längtar efter lite härlig sex med honom...kul...NOT!
Anonym (trams...) skrev 2008-10-11 18:06:49 följande:
Jag tycker det är bättre att i huvudsak hålla lusten levande tillsammans.
Anonym (eva) skrev 2008-10-12 15:03:49 följande:
Jag blir jätteupphetsad av det! Det är därför jag vill vara med ju! =)
Okej ska vi sammanfatta?
Enligt dig är orsaken relationsrelaterad och
Verkan inget gemensamt sex
Oberoende faktor är onani
Enligt mig är Orsaken onani (som ev är relationsrelaterat eller bara obetänksamhet eller egoism eller missbruk)
Verkan är inget gemensamt sex
Oberoende faktor (kan eventuellt vara status på relationen)
Jag tycker faktsitk att båda teorierna är full möjliga men för mig funkar sex som ett kitt mellan tegelstenarna så jag kan tyvärr inte vara så storsint så jag inte alls bryr mig om all hans lust utesluter mig. Men jag beundrar dig som kan känna så det gör jag verkligen!! =)
Jag känner nu att jag har blivit förespråkare för IGEN ONANI-gruppen och att det ser ut som att jag inte är nöjd med mitt sexliv :/ Så är inte fallet, men med tidigare erfarenheter kan jag förstå hur TS känner sig och efterhand som vi argumenterat vidare så har jag hänfallit till att motargumentera känner jag..
Men iaf..det här med att man har RÄTTEN till att onanera..(jag håller i sak med om det absolut) men vem bestämmer det liksom? Är inte det något varje relation måste komma fram till om det är ett problem.?
Hur kan man så självklart försvara rätten att sumpa det gemensamma sexlivet och onanera istället men inte anse att det är lika självklart att om man inte får vad man vill ha sexuellt inom förhållandet så går man till nån annan.
Är det ok om jag säger: nej, jag känner inte alltid för att ha sex just med min man, jag är kåt men vill sköta det på annat sätt eller jag får inte det jag vill ha av honom så då är det min RÄTT att söka det jag behöver någon annastans!
Vad är egentligen skillanden på att ge sig det man själv vill ha med porr, lösvaginer eller sin egen hand och att ha sex med en annan människa som vill ge en det man behöver om man nu lever efter devisen: Var och en gör som den vill med sitt sexliv och sin kropp