Inlägg från: Anonym (####) |Visa alla inlägg
  • Anonym (####)

Han runkar i duschen

Herregud!!! Han måste väl få runka om han känner för det??
    Bor ni ihop så måste han ju få leva i hemmet precis som han vill... Ni är i ett annat rum...
    Min sambo kan runka i samma rum om jag inte e sugen o det gör mig ingenting.
    Jag har ingen aning om vad han fantiserar om men det e hans ensak, precis som min när jag onanerar!

• Anonym (####)
    Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 10:08:56 följande:
    Om du inte är sugen ja! Men om du ÄR sugen och han redan valt att låsa in sig och göra det själv. Inte lika skoj då va?
    Bara för att man har ett förhållande så ska man inte bli nekad att runka eller onanera?!
    Är jag sugen o inte han utan på att runka istället får jag väl ta till händerna inte svårare med det!
  • Anonym (####)
    Anonym skrev 2008-10-25 22:01:44 följande:
    Jag har hittat lösningen han kanske tränar start och stopptekniken Öva start- och stoppteknik: Det finns en metod som heter start- och stopptekniken. Den innebär att du tränar när du onanerar själv och avstannar med onanin precis innan du ska få utlösning. Sedan börjar du om igen och stannar när du börjar närma dig utlösning. Repetera flera gånger, börja om, stanna. Denna teknik kan du även göra tillsammans med sin partner.

Tyst du skulle inte nämna att man övar med sin partner, då får människor aldrig ha egentid med onani eller runkning enligt vissa inlägg här

Skratt

• Anonym (####)
    Frontline skrev 2008-10-26 00:03:14 följande:
    Satan i gatan vad jag mår illa , jag tvättade av min snopp ikväll och drog skinnet lite fram och tillbaka allt bara för att rengöra men vad händer tror ni joooo det går för mig vad ska jag göra oj shit bara inte min tant hör vad som händer...
    Nej det verkar vara lite förbjudet i vissa hushåll
  • Anonym (####)
    Anonym (hmm) skrev 2008-10-26 12:09:46 följande:
    Jag förstår hur TS känner.. och man kan inte rå för sina känslor vilka vissa verkar tro här inne. Däremot kan man jobba på dem.Onani kanske inte är så naturligt eller frigörande för vissa som för andra. Det kan ha med uppväxt, självkänsla, dåliga minnen eller vad som helst att göra.Så jag tycker inte att man ska göra narr av någon när man inte vet bakgrunden.Däremot ska jag ge TS ett tips vilket jag mer tror hon behöver än en massa gliringar.Jag kände precis likadant som du. Min sambo gillar att titta på porr när han onanerar och gjorde/gör även det när jag är hemma men typ innan han ska till jobbet när jag ligger o sover.När jag kom på honom förklarade han varför, han vill ha en bild när han onanerar o.s.v. Men på något sätt kändes inte detta bra för mig och jag ställde givetvis till en stor scen (väldigt onödigt må jag tillägga).Men har senare efter detta ransakat mig själv en aning. För det första så är det ju fullkomligt naturligt att onanera alla gör det och jag kommer väl säkert aldrig få reda vad eller vem han tänker på när han gör, men vad gör det så länge det är en tanke och inte handling.För det andra eftersom jag mådde dåligt av det hela med porren så tittar jag aldrig längre historik och liknande på datorn längre för att slippa veta, jag vet att det händer men varför lägga ner energi på något jag inte kan göra något åt.Om det här med duschen stör varför inte typ gå o ta en promenad eller träffa en väninna eller vad som för man måste inse att detta är en naturlig sak som du inte kan göra något åt.Man måste komma ihåg att man känner såhär beror helt på ens egna känslor och har inte ett dugg att göra med vad ens sambo/man/pojkvän sysslar med.Hoppas detta kan ha hjälpt dig lite istället för alla andra inne på detta forum som bara stjälper genom sina kommentarer.
    Jag hoppas du förstår att det inte bara är TS folk har svarat på här inne???
Svar på tråden Han runkar i duschen