Anonym (hmm) skrev 2008-10-26 12:09:46 följande:
Jag förstår hur TS känner.. och man kan inte rå för sina känslor vilka vissa verkar tro här inne. Däremot kan man jobba på dem.Onani kanske inte är så naturligt eller frigörande för vissa som för andra. Det kan ha med uppväxt, självkänsla, dåliga minnen eller vad som helst att göra.Så jag tycker inte att man ska göra narr av någon när man inte vet bakgrunden.Däremot ska jag ge TS ett tips vilket jag mer tror hon behöver än en massa gliringar.Jag kände precis likadant som du. Min sambo gillar att titta på porr när han onanerar och gjorde/gör även det när jag är hemma men typ innan han ska till jobbet när jag ligger o sover.När jag kom på honom förklarade han varför, han vill ha en bild när han onanerar o.s.v. Men på något sätt kändes inte detta bra för mig och jag ställde givetvis till en stor scen (väldigt onödigt må jag tillägga).Men har senare efter detta ransakat mig själv en aning. För det första så är det ju fullkomligt naturligt att onanera alla gör det och jag kommer väl säkert aldrig få reda vad eller vem han tänker på när han gör, men vad gör det så länge det är en tanke och inte handling.För det andra eftersom jag mådde dåligt av det hela med porren så tittar jag aldrig längre historik och liknande på datorn längre för att slippa veta, jag vet att det händer men varför lägga ner energi på något jag inte kan göra något å
t.Om det här med duschen stör varför inte typ gå o ta en promenad eller träffa en väninna eller vad som för man måste inse att detta är en naturlig sak som du inte kan göra något åt.Man måste komma ihåg att man känner såhär beror helt på ens egna känslor och har inte ett dugg att göra med vad ens sambo/man/pojkvän sysslar med.Hoppas detta kan ha hjälpt dig lite istället för alla andra inne på detta forum som bara stjälper genom sina kommentarer.
Jag hoppas du förstår att det inte bara är TS folk har svarat på här inne???