Svar på #188
vicky026 skrev 2008-10-10 10:51:37 följande:
Hallå vakna alla där ute!!!Om era killar skulle runka när ni va hemma, hur mycket tänder och älskar dom er, förstår ni inte, om man tänder å älskar en person så vill man ju göra det tillsammans med den, å alla ni som har svarat, att det är helt oki... jag fattar inte hur ni tänker., Denna tjej menar ju att hon kan onanera själv, men då är han inte hemma.Jag tycker du gör helt rätt, jag skulle inte tillåta det, å min kille skulle inte heller göra det om jag står i ducshen å fantiserar om någon/något annat.Å va e det för en kille, hejdå skulle jag säga, va fan tror du.
jag har onanerat när min sambo har varit hemma, det är min kropp, ingen annan människa kan betämma över någon annans kropp, om du skulle göra slut med en som runkade i duschen, så gör det, gör den personen en tjänst för jag skulle anta att det inte är särskillt många som tycker att det är attraktivt med en pojk/flickvän som är kontrolerande, osäker, inte ser det naturliga i onani och har ett självförtroende som har nått botten.