• panda mii

Han runkar i duschen

tror du att han älskar dig mindre bara för att han runkar i duschen?

• panda mii
    Jordgubbssmak skrev 2008-10-12 16:54:19 följande:
    Jag blir jätteupphetsad av det! Det är därför jag vill vara med ju! =)
    håller med! jag tänder på tanken av att min sambo onanerar.
  • panda mii

Anonym (sårad) skrev 2008-10-13 18:35:12 följande:

Jag kom på min sambo med att göra det i duschen och det sårade mig något otroligt, jag var inne i en jobbig situation just då och hade ingen lust att ha sex. Men så mycket som han sårade mig då har han aldrig gjort. Jag hoppas verkligen inte att han gör om det. Då ska han få se på ett och annat.
    hahaha! o herre guuud... jag är förvånad över hur egoistiska människor kan vara.
    du kanske skulle blivit gladare om han gick ut och pippade en annan kvinna i stället?
    man kan inte tvångs-psykiskt-kastrera någon bara för att man själv inte gillar sex!
  • panda mii

Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 14:06:09 följande:

Svar på #382
    Kom igen nu tjejen, vi har inte samma åsikt men du behöver ju inte tramsa dig för det!Du gav kommentaren frigid, direkt på mitt inlägg nr 371, som var ett bifall till inlägg 366. Det handlade alltså om kvinnan i inlägg 366, där står situationen med sex två timmar senare när barnen somnat, klart och tydligt beskrivet. Det är ingen ny fakta.
    Backa gärna och kolla om du inte hänger med i svängarna.
    men hallå "tjejen" det handlar om att man kan inte sitta och sura över att ens partner onanerar! spelar ingen roll när, hur eller hur ofta han gör det, det är HANS val ingen annans! jag vet! gå till läkaren och tvångskastrera honom så slipper ni både runket och sexet för det verkar ju vara det vissa är ute efter gällande deras män.
  • panda mii

Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 17:37:22 följande:

Nej faktiskt inte, jag är inte alls särskilt svartsjuk. Och har aldrig varit.  Vi lever i ett distansförhållande och ses därför inte ibland på en hel vecka men jag funderar inte ens på vad han gör eller att han skulle vara otrogen osv..så näe, inget sånt finns. Det är bara sex det här gäller.
    men bor ni ihop? asså är det att han reser mycket eller bor ni isär?
    för om ni typ BARA träffas på helgerna så tvivlar jag ju på att han skulle dra en runk och sedan neka dig på fredags kvällen,och skulle det hända så beror det nog på att han är utsliten och inte orkar med sex utan bara en 2minutare i duschen... och då har det ju INGET med dig att göra!
Svar på tråden Han runkar i duschen