Inlägg från: Anonym (Söndag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Söndag)

Han runkar i duschen

Tycker faktiskt det är respektlöst att onanera så det märks och hörs om partnern har undanbett sig detta. Onanera på bara, men gör det med finess.

Vems behov ska gå först? Den som känner obehag inför att få en annan persons privata sexliv "uppkört i ansiktet". ...eller den som måste få lätta på trycket? En kompromiss tycker jag då är på sin plats. Som sagt, onanera gärna, men med lite finess. ...och kanske behöver paret i detta fall tala ut om det gemensamma sexlivet.

• Anonym (Söndag)
    Kimma72 skrev 2008-10-12 16:18:59 följande:
    Jag har aldrig hävdat att man inte får onanera i ett förhållande. Onani är ett sundhetstecken, men det blir smaklöst när det ska ske i tid och otid utan respekt mot sin partner. Och då tar det snabbt död på de bästa förhållanden.
    Word!

Vad jag förstått har TS försökt ta upp det med killen, men han vill ju inte ens erkänna att han onanerar i duschen och blir förbannad istället. (Vi får väl anta att hon känner sin partner och vet hur det låter i badrummet när han gör det.) Lägg till det att hon inte får någon uppskattning eller att de har sex. Inte undra på att hon är ledsen. Försök nu inte få det till att det skulle vara ett slags onaniförbud för honom. Det har TS inte skrivit någonstans. Onanera - ja visst! ...men sköt det snyggt om partnern inte har lust att höra vad som försigår. För mig skulle det kännas konstigt om jag hörde min kille runka i badrummet under tiden jag passade vårt barn i rummet bredvid. Det här paret behöver ta ett ordentligt snack med varandra.

Vad är det med folk idag? Varför är omedelbar tillfredsställelse något som måste tillgodoses varsomhelst och närsomhelst? Jösses!
  • Anonym (Söndag)
    Anonym skrev 2008-10-15 19:27:51 följande:
    Om det är ngn som är intresserad av hur det gått så har jag sagt till honom som så att jag inte uppskattar att han runkar då jag är hemma. Han blev skit sne och sa att det gör han inte alls (alltså runkar). DE senaste dagarna har jag sagt "älskling ikväll när lillan somnat tar jag hand om dig". Har funkat toppen. Nu ligger han snällt och väntar i sängen på kvällarna för att ta emot . Båda nöjada och glada just nu i alla fall.
    Heja TS!
  • Anonym (Söndag)
    Charlie Bravo skrev 2008-10-15 21:59:09 följande:
    Att runka är var mans rättighed. Ska det vara så svårt för kvinnor att acceptera att vi män behöver lätta på trycket ibland för att kunna klara av vardagens alla vedermöder. Kvinnor läser böcker, stickar mössor och tjötar i telefon när de vill koppla av. Vi män går in på dass och drar en handtralla.
    Anonym skrev 2008-10-15 23:42:44 följande:
    jojo när fan vart kalaspingla synonym för drake?bara en drake nekar sin kille att dra en tarzan, om min tjej vill leka efter sexet med duschen bara för att jag inte orkar ge henne den tid hon behöver skall ja sno slangen då eller, du får inte fixa jobbet själv jag gör det när jag orkar hör du det kärringdjävel!!!!du hör ju hur djävla dumt det låter eller hur?????vore jag din kille hade jag fan runkat i hela huset när du var hemma bara för att lära dig att det är min kropp jag gör vad fan jag vill med den när jag vill och det skall fan inte någon drake ändra på!!!!
    Har ni någon som helst förståelse för att en kvinna kan bli ledsen/känna sig mindervärdig/oattraktiv, om killen HELLRE runkar än har sex med henne? Vad än orsaken är från hans sida tycker jag han ska ha "stake" nog att prata om saken med sin tjej om hon frågar.  

Som jag sagt tidigare i tråden - klart det är fritt fram att onanera - det är upp till var och en. ...men är det så svårt att göra det med någon sorts finess? På vissa här låter det nästan som man har rätt att onanera i TV-soffan när svärmor är på besök, bara för att man minsann har rätt att onanera.
Svar på tråden Han runkar i duschen