• Frantic

Han runkar i duschen

Jag håller med, jag tycker det är deppigt att TS blir avtänd av att se sin man i upphetsat tillstånd. Jag hade klätt av mig och hoppat in i duschen för att hjälpa till med finalen. Inte fan hade jag tjurat!

W W skrev 2008-10-09 00:59:52 följande:

Kan jag rå för att jag råkar tycka att en runkande kille är det mest uppkåtande och klart sexigaste som finns?
  • Frantic

Tänker du bara på honom när du pullar dig själv?

Anonym skrev 2008-10-08 22:27:53 följande:
    Men jag vill inte att han runkar då jag är hemma. Det blir inte bättre av att han tänker på andra då han gör det. Skulle han tänka på mig skulle han väl försöka få sex med mig istället för att runka dessutom. Han får runka då jag inte är hemma. Jag är inte hemma hela tiden varje dag.
  • Frantic

Ja men DU får väl stå för DINA sexuella problem, Projicera inte över dem på honom. Uppenbarligen så har han inte som du tappat sin sexualitet efter att han blev förälder.

Är det inte ditt barn förresten? Du skriver gång på gång att du tar hand om HANS barn, var är barnets mamma?

Anonym skrev 2008-10-09 10:54:26 följande:
    Jag blir äcklad av vetskapen att han i rummet intill står och runkar och fantiserar om gud vet vad. Är inte det konkret nog. Jag blir äcklad av att veta om vad som försigår. Det blir värre av att jag tar hand om hans barn i rummet intill. Kontrasten mellan det oskyldiga barnet och pappa som står och runkar i duschen blir för mkt. Kan inte förklara det bättre än så. Är ingen dr Phil. Jag skulle inte kunna pilla på mig själv så länge hon är vaken och busar och skrattar alldelles intill. Inget får mig så asexuell som mitt eget barn. Jag onanerar när jag är själv hemma och bebisen antingen ej är hemma eller sover. Sedan kanske det är hormoner som spökar vad vet jag. Jag skulle önska att han vände sig till mig istället med sin lust. Jag är en rätt härlig tjej och ingen gnällkärring som många här tycks tro.
  • Frantic

Jag bara gapar! Är det här inlägget på skämt?

Anonym (sårad) skrev 2008-10-13 18:35:12 följande:

Jag kom på min sambo med att göra det i duschen och det sårade mig något otroligt, jag var inne i en jobbig situation just då och hade ingen lust att ha sex. Men så mycket som han sårade mig då har han aldrig gjort. Jag hoppas verkligen inte att han gör om det. Då ska han få se på ett och annat.
  • Frantic

Jasså minsann, här har du en tjej som gärna pillar hellre än att sticka en mössa för att lätta på trycket. Ingen kille jag varit med har heller brutit ihop och bölat över det faktum att jag leker med mig själv, tvärtom.

Charlie Bravo skrev 2008-10-15 21:59:09 följande:

Att runka är var mans rättighed. Ska det vara så svårt för kvinnor att acceptera att vi män behöver lätta på trycket ibland för att kunna klara av vardagens alla vedermöder. Kvinnor läser böcker, stickar mössor och tjötar i telefon när de vill koppla av. Vi män går in på dass och drar en handtralla.
  • Frantic

Hur i hela världen kan du jämföra önskan att få bestämma över sin egen kropp med kvinnomisshandel? Att den som vill få avgöra själv om han/hon onanerar i duschen lika gärna kunde slå sin partner. Helt förryckt!'

Anonym (Respekt) skrev 2008-10-17 22:54:40 följande:

Och hade hon försökt hade du förmodligen kallat henne fula saker och drämt till henne också, eller? Bara för att visa vem som bestämmer liksom?Hoppas att du slipper ha någon tjej så kan du ju runka hur mycket du vill utan någon som stör husfriden.
  • Frantic

Herre gud, jag undrar vem som är svinet!

Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 22:59:57 följande:

VILKET SVIN! Jag förstår att du stör dig på det när han t.o.m sagt att han fantiserar om andra, så säger man fan inte! Har man inget snällt att säga behöver man inget säga! Spark i arslet skulle han ha! usch!hmmm.. vad ska man hitta på för hämnd då... ahaa!.. en gång när jag kom på min karl med att surfa porr så gav jag bara tillbaka. Jag ringde en av mina manliga vänner o fråga om han hade några gamla porrblaskor jag kunde få.. i dem leta jag upp varenda snopp jag kunde hitta (inte många eftersom blaskan var för karlar haha) sen klippte jag ut dem och tejpa upp vid mmitt nattduksbord, på spegeln i badrummet - ja överallt jag kunde komma på som var "mitt område"när han kom hem o undra vad detta var sa jag bara: ja bara ÄÄÄÄLSKAR STORA SAFTIGA KUKAR, JAG VILL SE DEM ÖVERALLT, DET PIRRAR SÅ HÄRLIGT I MIG NÄR JAG SER DEM! hahaha det har inte varit mycket porrsurfande för hans del sen dess - han svansar hellre efter mig! *skratt*
  • Frantic

Du skrev "en gång när jag kom på min karl med att surfa porr" det var allt, inte att han sagt att han inte tände på dig längre.
    Skärp dig!

Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 23:24:43 följande:

Du skulle säkert tycka att det vore underbart om din kille stod och runka för sig själv och sen säger att han tänder på andra men inte dig? Not! Inget emot själva runkandet i sig, det fixar han nog bra, men att säga att man inte tänder på sin tjej... ska hon vara glad och nöjd då och bara le belåtet och ta hand om deras gemensamma barn.. nehe!
  • Frantic

Det är mycket märkligt att han inte tänder på dig eller vill dela sina fantasier med dig, du verkar vara en frisinnad, öppen och tillåtande kvinna som välkomnar fantasier och att krydda till sexlivet. Du verkar vara någon som accepterar sin partner för den han är, utan att sätta upp regler. Härligt, varför i hela friden skulle man drömma sig bort från DIG? Väldigt konstigt, tycker du inte?

Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 23:24:43 följande:

Du skulle säkert tycka att det vore underbart om din kille stod och runka för sig själv och sen säger att han tänder på andra men inte dig? Not! Inget emot själva runkandet i sig, det fixar han nog bra, men att säga att man inte tänder på sin tjej... ska hon vara glad och nöjd då och bara le belåtet och ta hand om deras gemensamma barn.. nehe!
  • Frantic

Jag förstår inte ett enda ord av denna mening. Vad skriver du?

Anonym (morsa) skrev 2008-10-22 18:46:28 följande:

Ja ne exakt va många ggr han gjort det fick du aldrig veta ha!
Svar på tråden Han runkar i duschen