Han runkar i duschen
Samibami skrev 2008-10-22 00:19:17 följande:
Har bara läst ts och vill svara på det...Jag kom oxå på min sambo (mitt X) med att runka i duschen när jag och barnet var alldeles utanför. Jag blev jättesårad. Kände mig, precis som du, äcklad och otillräcklig.JAG VAR JU FÖR SJUTTON HEMMA!?!Jaja, vissa saker får man väl leva med.Och vissa saker SKA man inte veta om sin andre hälft....
Men shit, är man i duschen är man väl ensam, även fast världen pågår utanför så är ju duschen änna avstängd, han kanske kände att det va skönt med en avspännande stund för sig själv. Har nog inget med dig att göra alls. Vad folk ska vara kännsliga. Ja du var hemma, men kunde ni göra det exakt då ? sätter det stop för erat sex liv? har ni ens sex så ofta ? bättre att han runkar i duschen än sätter på andra som så många andra på detta forum gör.
Herregud, kan gissa lite utan fakta att 90-95 % onanerar i sina förhållanden just för att kanske det fall en in just då. För att man inte kan ha ett samlag just då!
att man inte skall kunna bestämma om när man kan syssla med avspänning eller en snabb lust stund med sig själv det är skrämmande.