• Tigress77

Han runkar i duschen

Till (tradstartaren)

Hmm... Jag har inte last hela traden, men fran vad jag last sa tycker jag att det verkar som om du och din kille ar i ofas. Sexlusten infaller inte samtidigt helt enkelt...
    Min kille onanerar ocksa i duschen - det ar inget som stor mig, men a andra sidan har han inga problem med att komma till mig aven efter sin "handtralla".Det tar bara lite langre tid for honom att bli redo, men da blir det a andra sidan mer njutning for mig, bade under forspelet och sjalva sexet.
    Men om din kille onanerear i duschen varje dag, istallet for att koma till dig, tycker jag att det verkar som om ni behover ta ett snack om det. Han kanske tanker som sa att du ar for trott efter barnet, och kor sin "enmansgrej" av missriktad hansyn till dig? I tron att du behover vila efter att ha varit med ert barn hela dagen... Prata med varandra, det ar alltid en bra grej. Lycka till!

• Tigress77

Ojojoj! Detta var tydligen en kart amne... *s* Visst ar det ok att runka/onanera/dra en handtralla/spela skinnbanjo och allt vad det nu heter. Kart barn har manga namn... Likval som det ar ok att ibland fantisera om andra nar man gor det, det ger ju bara en extra krydda i tillvaron. Jag for min del fantiserar ibland om min pojkvans basta kompis (som ar en riktig godbit, kan jag saga!*yummy*) nar jag har min hedersstund for mig sjalv. Det betyder inte att jag kommer att hoppa pa honom nar vi traffas nasta gang och ha vild sex dar vi gar och star - det ar bara en liten krydda, juh. Ibland tanker jag pa erotiska bilder jag har sett osv. Det beror helt pa vilken stamning jag ar i. Jag har nog aldrig nagonsin tankt pa min pojkvan nar jag onanerar (inte nuvarande, eller nagot av mina ex.) Varfor tanka pa det man redan har? Det ar ju det okanda, spannande som lockar mest i en san stund, eller hur? Det betyder inte att jag alskar min pojkvan mindre, eller att jag hellre vill vara med nagon annan an honom. Dessutom ar vart sex battre for mig om jag har onanerat forst, det gor hela uplevelsen mer intesiv pa alla satt.

Svar på tråden Han runkar i duschen