Han runkar i duschen
Skulle ej förbjuda att han onanerade nej, men skulle fundera på varför han valde runkandet framför mig när han vet att jag är villig, och det vet han, vi har pratat om det, dessutom märker ju han att jag är kåt flera ggr veckan så det är ingen nyhet.
Jag vill vara plan A när han är och blir kåt. Att runka ska vara plan B och alltid komma i andra hand. Om jag inte vill, så är det fritt fram för honom. Har jag mens är det fritt fram. Är jag bortrest, fritt fram. I övrigt, när han VET att jag är hemma, är sugen7alt kan bli, förväntar jag mig att jag har högst prioritet.
Okej att ha ett eget sexliv, men går det ut över förhållandet (vilket det gör om jag får sex en gång mindre i veckan) så är det fel. Varför ens vara i ett samboförhållande om man inte vill ligga med varandra? Var singel ist så får du runka hur mkt du vill, UTAN att dra ner den andre partner i skiten. (ja skiten, får känner man sig bortvald så är det skit kan jag tänka mig)...
....men för ALL DEL, var och en bestämmer över sin egen kropp och ÄR det värt att partner blir ledsen och åsidosatt så varsågod