Han runkar i duschen
stör mig inte det minsta!!! blir mer kåt av tanken!!!!
stör mig inte det minsta!!! blir mer kåt av tanken!!!!
Jag blir äcklad av vetskapen att han i rummet intill står och runkar och fantiserar om gud vet vad. Är inte det konkret nog. Jag blir äcklad av att veta om vad som försigår. Det blir värre av att jag tar hand om hans barn i rummet intill. Kontrasten mellan det oskyldiga barnet och pappa som står och runkar i duschen blir för mkt. Kan inte förklara det bättre än så. Är ingen dr Phil. Jag skulle inte kunna pilla på mig själv så länge hon är vaken och busar och skrattar alldelles intill. Inget får mig så asexuell som mitt eget barn. Jag onanerar när jag är själv hemma och bebisen antingen ej är hemma eller sover.
Sedan kanske det är hormoner som spökar vad vet jag. Jag skulle önska att han vände sig till mig istället med sin lust. Jag är en rätt härlig tjej och ingen gnällkärring som många här tycks tro.
Jag har pratat med min man. Men han bara förnekar sin runkning, vilket är skitlöjligt eftersom jag både sett och hört. Han blir förbannad dessutom. Det är inte så att detta är världens undergång för mig. Det är bara ngt som irriterar mig mycket. Skulle kännas bra om han förstod, men det gör han inte. Det går inte att prata om det. Jag är rätt öppen och skulle vilja ha en dialog åtminstone. Men det är väl för privat. Jag klampar in på områden som jag inte har att göra på antar jag. Men likförbannat känns det inte så jävla trevligt. Men jag har inget val än att hålla god min.
Jag får heller aldrig höra att jag är vacker, eller sexig etc. Spelar ingen roll vad jag gör. Det bidrar oxå. Han kan väl sätta på mig sitället för att runka. Skulle jag tycka vore kalas.
Rosana: Så kan det mkt väl vara.
Gör inte alla det?
syftade på att runka i duschen..*S*
Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.
Jag önskar att han vände sig till mig då han var kåt. Försökte ha sex med mig, talade om att jag tände honom att han ville ha mig. Istället går han in i duschen...
Jag är glad för att min karl drar i skinnspiken emellanåt. Tycker faktiskt att det är lite trevligt att veta att han gör det och jag skulle gärna komma på honom ibland, fast han brukar låsa om sig....
Vill man inte förstå så vill man inte.
fattar 0 låter som en överreligös person ts som tror att pitten rammlar av:)