• Frontline

Han runkar i duschen

Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 09:48:27 följande:

Om man känner sin sambo väl nog så vet man, och ibland säger han det också.Kanske har det att göra med att jag är nybliven mamma, och kan inte få in "kåthet" i det sammanhanget - därför känns det jobbigt. Men varför försöker jag förklara - här är det ju ingen som förstår det ändå (förutom TS då).
    Jaha så alla kvinnor som inte vet om att hennes sambo runkar för sig själv dom känner inte sin sambo väl menar du...

Om han kommer och säger att han runkar är han ju dum på riktigt när han vet om att du inte tycker om det då ska man väl inget säga heller...

Så det är bara nu när du är nybliven mamma som han har börjat runka han gjorde inte det innan och det tror du att jag ska gå på..
  • Frontline

Anonym (runkapå) skrev 2008-10-09 09:56:27 följande:

haha.nä, han går oftast ner i källaren i arbetsrummet och är jag inte hemma kan han göra det i sängen. Men han kommer ju typ i en gammal kalsong el strumpa el något som han sällan tar bort och stackars jag lyckas ju alltid "hitta" dessa. URK. JAg har svårt för spermadoften, tycker den är motbjudande. Älskar dock sex och ganska snuskig sådan....
    Du får väl ställa en rulle hushållspapper på dom ställen som han håller till på , sen att lägga satsen i kalsongerna eller en strumpa låter ju lite perverst tycker jag är det så att jag drar en runk för mig själv så ser jag till att det hamnar i ett papper och spolar ner det eller gör som TS sambo i duschen då är det bara att skölja bort det...

Förstår om du tycker det är äckligt om han gör så...
  • Frontline
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 10:29:31 följande:
    Du kanske borde ta o läsa biologiboken och lära dig skilland mellan att skita och att onanera - tro mig, det är en viss skillnad. Fast å andra sidan tänder vi ju alla på olika saker, vissa på att onanera, andra på att skita.
    Finns säkert dom som njuter av att skita och runka samtidigt...
  • Frontline

Du får helt enkelt ta en promenad när han ska in i duschen då kan han ju få tokrunka bäst han vill utan att du ska äcklas över nått som är helt naturligt...

• Frontline

Tycker allt detta är dagens I-landsproblem

Min man runkar i duschen varningsklockorna ringer på reningsverket
    dom får jobba för högtryck för att få undan denna äckliga sörja...

Be han låsa dörren nästa gång och dra på lite musik så slipper du höra ifall det låter mysko och som jag skrev innan ta en promenad när han ska duscha och låt han leka av sig ifred...
    Jag skulle nog få ett psykbryt om min sambo skulle vara som dig...

• Frontline
    Spartacus skrev 2008-10-09 14:20:19 följande:
    men vadfan, har han inte låst dörren alltså?nä, jag håller med dig ts,det är obehagligt när man är i rummet brevid,så jäkla bråttom kan han itne ha!! då har han ju problem...
    Man ska väl inte behöva låsa dörren , hon ska väl inte stövla in i badrummet för att kolla om han ruskar tupp eller inte...
  • Frontline
    Ewe86 skrev 2008-10-09 15:35:57 följande:
    Oneleg Jämtland skrev 2008-10-09 14:51:10 följande:Nä men ett barn på 1,5 till 2 år kanske inte knackar på och frågar om man får stiga in. Inte fan skulle jag vilja ligga o pilla när mitt barn kommer in.
    Man får ju ta det efter hur förhållandet är , har man småbarn som i TS fall behövs det ju inte men kommer dom upp i den åldern så att dom kan öppna dörrar då tycker jag med att man ska låsa...
  • Frontline
    Anonym skrev 2008-10-09 19:06:26 följande:
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom. Jag önskar att han vände sig till mig då han var kåt. Försökte ha sex med mig, talade om att jag tände honom att han ville ha mig. Istället går han in i duschen...
    men vad du gnäller , låt han runka ifred är han sugen på att sätta på dig så gör han väl det , vill han fantisera om nån snygg tjej och runka så låt han göra det...
  • Frontline
    Anonym skrev 2008-10-09 19:44:22 följande:
    Vill man inte förstå så vill man inte.
    Vad är det vi ska förstå ditt kontrollbehov över sambon eller är det nått annat...
  • Frontline

Kan ju förstå sambon med att han har egensex , du verkar rätt så krävande och ska styra honom vad han ska göra han får inte runka ifred utan du vill att han ska komma ut och sätta på dig bara barnet har somnat men du får onanera hur går det ihop sig...

Svar på tråden Han runkar i duschen