• Frontline

Han runkar i duschen

vicky026 skrev 2008-10-10 10:51:37 följande:
    Hallå vakna alla där ute!!!Om era killar skulle runka när ni va hemma, hur mycket tänder och älskar dom er, förstår ni inte, om man tänder å älskar en person så vill man ju göra det tillsammans med den, å alla ni som har svarat, att det är helt oki... jag fattar inte hur ni tänker., Denna tjej menar ju att hon kan onanera själv, men då är han inte hemma.Jag tycker du gör helt rätt, jag skulle inte tillåta det, å min kille skulle inte heller göra det om jag står i ducshen å fantiserar om någon/något annat.Å va e det för en kille, hejdå skulle jag säga, va fan tror du.
    Men hallå på dig med...

Vilken värld lever du i om man inte får ha lite privatliv och leka med sig själv..
    Så bara för att han runkar när sambon är hemma ska hon sparka ut han, synd om din kille som inte törs runka lite för sig själv med risk för att bli utslängd...
  • Frontline

Anonym (trams...) skrev 2008-10-10 18:06:59 följande:

Idag onanerade jag min man ute på en bänk i regnet. Han hade en tröja över. Det var spännande och mysigt...
    I regnet det går ju inte får man inte göra det i duschen så får man ju inte det i regnet heller det är ju nästan samma sak..
    Fast nu var ni 2 om det så det kanske inte gäller då...
  • Frontline

Anonym (Söndag) skrev 2008-10-12 10:55:05 följande:

Tycker faktiskt det är respektlöst att onanera så det märks och hörs om partnern har undanbett sig detta. Onanera på bara, men gör det med finess. Vems behov ska gå först? Den som känner obehag inför att få en annan persons privata sexliv "uppkört i ansiktet". ...eller den som måste få lätta på trycket? En kompromiss tycker jag då är på sin plats. Som sagt, onanera gärna, men med lite finess. ...och kanske behöver paret i detta fall tala ut om det gemensamma sexlivet.
    Fast om han nu är i duschen så borde han ju få vara ifred , det är väl en av dom få platserna i ett hem som man kan vara för sig själv på så är det iaf här...
  • Frontline

Anonym (tji) skrev 2008-10-12 13:09:14 följande:

Det är helt OK att runka NÄR man är ensam i lgh och vi inte är hemma.Inte OK att killen runkar någonstans i lgh när vi är hemma.
    Men det du inte ser har du med andra ord inte ont av , så som sagt om han låser in sig och ska duscha då ser du inget vet heller inget om så med andra gör ju det inget heller..
  • Frontline

Brända Bullen skrev 2008-10-12 14:01:19 följande:

Det gör jag med fan vad skönt...;)..och vlll jag retas lite med tjejen så sprutar jag i shampoo flaskan hon blir skit sne för sperma o vatten blir juh som kister..;)
    HAHA tack för tipset , fast tyvärr har vi samma schampo men man kanske skulle göra det i hennes hårinpackning istället..HAHA
  • Frontline

Anonym (jaha) skrev 2008-10-12 14:21:37 följande:

Svar på #259Ni kanske skulle bli singlar? Så kan ni ju göra det ni älskar mest HELA tiden!?
    Det var ju också jefla resonemang...
    Skulle det väl inte finnas ett par i hela världen för
    skulle tro att varenda karl drar en skinnbanjo ibland...
  • Frontline

Kan ju förstå om man hittar sin sambo när han runkar i köket, på balkongen, inne på ICA, eller på Lindex bland underkläder för damer då som först kan jag förstå att det inte är så jefla kul men nu står han ju i duschen där han förmodligen vill vara för sig själv 10 minuter utan att en hysterisk sambo ska stå utanför och gnälla bara för han njuter lite med sig själv...

• Frontline

Anonym (Söndag) skrev 2008-10-12 16:32:36 följande:

(Vi får väl anta att hon känner sin partner och vet hur det låter i badrummet när han gör det.)
    Hur låter det när man gör det, det är ju inte så att man vrålar rätt ut som en stucken gris, möjligtvis att det kan låta nått litet man absolut inget man skulle höra om man stod utanför badrummet...
  • Frontline

Anonym (sårad) skrev 2008-10-13 18:35:12 följande:

Jag kom på min sambo med att göra det i duschen och det sårade mig något otroligt, jag var inne i en jobbig situation just då och hade ingen lust att ha sex. Men så mycket som han sårade mig då har han aldrig gjort. Jag hoppas verkligen inte att han gör om det. Då ska han få se på ett och annat.
    Menar du allvar, stackars din sambo säger jag bara...
  • Frontline

Lever denna tråd fortfarande trodde han hade runkat klart nu...

Men mer onani åt folket...

Du ska vara glad att han runkar i duschen,
    Jag råkade ut för en sak för många år sen när jag själv var runt 10 år och det glömmer jag aldrig...
    Satt på tåget hem från Norrköping och det satt en man ca 50+ mitt emot mig på tåget fast på andra sidan gången men han halar fram ålen och drar en repa sitter väl kanske en kvart innan det går för han sen så stoppar han in den igen och låtsas som ingenting har hänt...

Så i detta fall är ju duschen rätt så ensamt och anonymt...

• Frontline

Vi killar måste fasen runka av den ibland man vill ju inte att det ska hända en olycka i sängen när man sover och att man får en ofrivilligt utlösning det är ju inte så trevligt så för att slippa det så måste man tömma manuellt ibland om man nu inte har sex men det är ju inte alltid det blir det...

• Frontline

Satan i gatan vad jag mår illa , jag tvättade av min snopp ikväll och drog skinnet lite fram och tillbaka allt bara för att rengöra men vad händer tror ni joooo det går för mig vad ska jag göra oj shit bara inte min tant hör vad som händer...

Svar på tråden Han runkar i duschen