• SimonsTilda

ja, pergotime ska man snart börja mäe, någon som testat ?

Ja, är lite mer än 4 månader sen, min lilla älskling flög upp till himlen, då han led av anencefali .. Den 4 Juni-08 fick jag tid för igångsättning, han föddes samma dag, klockan 13:47 . Exakt en månad senare, alltså 4 Juli, fick jag äntligen göra min skrpning, som jag fick tjata meij till. Visste att jag ahde massa rester kvar efter moderkakan, då en JÄTTESTOR del av den, kom ut hemma, både 5 o 6 Juni.

Mensen kom tillbaka den 1 Auguti o sen somvanligt den 28 Varje månad.

Nu börjar jag bli väldigt deprimerad, av sonens bortgång o alla menser som kommer, så nu ska jag troligtvis få börja mäe pergotime. Så jag undrar, finns de någon här, som provat de ? Hur lång tid tig de för deij? Hur många kurer blev du tvungen att ta?

tacksam för svar.

Kram från den 17 åriga änglamamman Tilda

• Svar på tråden ja, pergotime ska man snart börja mäe, någon som testat ?
  • Rispan

får jag bara fråga. varför så brottom efter ett nytt barn? varför inte låta naturen ha sin gång? du blir ju gravid igen snart utan massa medel!

2007-12-06 och 2009-05-18
  • SimonsTilda
    Svar på #1
    För att jag mår fruktansvärt dåligt, o vill så himla gärna ha barn . Med eller utan hjälp. Hope ska få bli storebror, o Hope ska få någon mer att vaka över.
  • Rispan
    Svar på #2
    men om du mår så dåligt är det inte bättre att låta dig sörja klart då o sedan försöka på nytt..för visst stämmer det att ingen kan ersätta någon? eller har jag fel?
    2007-12-06 och 2009-05-18
  • Theréze

Jag blev gravid på första kuren Pergotime. Är nu i vecka 21.

Jag beklagar verkligen din sons bortgång! Jag hade ett ma i v 14 och fick därefter inte tillbaka mensen på ett halvår. Jag hade så klart kunnat vänta och hoppas att mensen kommer tillbaka eftersom jag alltid haft regelbunden mens innan, men jag valde att få hjälp med Pergotime.

• SimonsTilda
    Svar på #4
    Okej . Grattis :)
    Ja, jag fick tillbaka min mens nästan två månader efter sonen föddes, men fick dock inte tillbaka min ÄL, förens nu i Oktober. Men de tog sig direkt, är nu i vecka 6 :)
Svar på tråden ja, pergotime ska man snart börja mäe, någon som testat ?