Inlägg från: Sagofe |Visa alla inlägg
  • Sagofe

Trodde fan jag skulle dö!! Jävla pucko!!!

Haha, usch... Själv blev jag livrädd i söndags morse. Vaknade av en massa ljud i vardagsrummet. Sonen brukar ibland gå upp utan att väcka mig eller sin pappa och stöka runt lite, men han sov hos sin mormor och var alltså inte hemma. Jag väckte min sambo och viskade panikslaget: "Det är någon där ute!" Det visade sig att det var halv storm och trädgrenar som sveptes och dunkade mot vardagsrumsfönstret

• Sagofe
    xenaa skrev 2008-10-08 23:04:33 följande:
    Haha ja men visst är de något som händer plötsligt så blir man ju livrädd en stund haha.
    Ja jävlar! Jag hann ju med att tänka både på inbrottstjuvar och blodtörstiga mördare och om jag skulle lyckas ringa polisen
  • Sagofe
    drSteffo skrev 2008-10-08 23:09:13 följande:
    Jag vaknade för några år sedan upp efter en natt på krogen. Från klädkammaren stack ett par fötter ut. Det visade sig att det låg två killar där inne. Varken jag eller de hade något minne från kvällens sista timmar ("några" öl för mycket), så de visste inte heller hur de hamnat där.Blev inte rädd, bara väldigt väldigt förvånad.
    Den var kul Du kände dem inte sen innan eller?
  • Sagofe
    drSteffo skrev 2008-10-08 23:21:20 följande:
    Sagofe skrev 2008-10-08 23:16:45 följande:
    Nope
    Haha, underbart! Tur att du inte hittade dem bredvid dig i sängen i alla fall
Svar på tråden Trodde fan jag skulle dö!! Jävla pucko!!!