• Tösabitarna Linnéa och Julia

Var i Skåne kan jag hitta loppis

Helt enkelt skulle jag vilja sälja barnkläder m.m på loppis. Var kan jag hitta en loppis där jag kan hyra bord eller plats för att sälja själv. Det är i mellersta Skåne jag bor men kan tänka mig både södra, östra och västra Skåne också.

• Svar på tråden Var i Skåne kan jag hitta loppis
  • Spegellandet

I Lund finns Södra Esplanaden. Där är det full kommers från kl 7 på lördagmorgnarna, till kring 15 på eftermiddagen. Kommer man inte tidigt får man inte plats! Men så är det är en fin loppis också

www.lund.se/templates/Page____4249.aspx

• Tösabitarna Linnéa och Julia

Tack så mycket för tipset det skall jag kolla upp.
    Någon som har fler tips!

• mcsn83

Vi sålde kläder på Drottningtorget i Malmö för ett tag sedan. Fick sålt mycket kläder där. Tror dock att de har "stängt" för säsongen nu.

• MammanEmZ

Vet 2 ställen i malmö men med mitt lokalsinne :P Den ena heter tian kommer inte ihåg området men de e ganska stort. Den andra ligger vid johannesskolan under ett parkeringsgarage. Men fråga mig inte när de har öppet. Var ett tag sen ja va där

• Spegellandet
    MammanEmZ skrev 2008-10-09 18:57:00 följande:
    Vet 2 ställen i malmö men med mitt lokalsinne :P Den ena heter tian kommer inte ihåg området men de e ganska stort. Den andra ligger vid johannesskolan under ett parkeringsgarage. Men fråga mig inte när de har öppet. Var ett tag sen ja va där
    Den vid Johannesskolan ligger bredvid ett ICA (i samma kvarter). Tror det är adress Södra Förstadsgatan 83. Sägs vara bra! Har sett långa köer där innan de öppnar, men aldrig varit inne och kikat.
Svar på tråden Var i Skåne kan jag hitta loppis