• LaLula

Imorgon ska jag träffa läkaren på Sös ang planerat snitt...

Jag var på ett samtal igår på SÖS. Är precis som du livrädd för att något ska hända mitt barn, har svårt att lita på människor jag inte känner och att de fattar rätt beslut.
    Hur som helst så blev jag totalt överkörd och det va inte ens tal om pl kejsarsnitt (vet inte om de e de jag vill). Hon dumförklarade mig och tyckte jag tänkte negativt och skulle ändra det för att föda barn va det naturligaste som fanns. Hon förstod inte alls mig och va verkligen fel person på fel plats. Jag va på väg att resa mig o gå men pinade mig igenom samtalet som va till INGEN nytta! vem ska du träffa? Hoppas verkligen du träffar någon mer förstående och sympatisk BM/läkare än vad jag gjorde!

• LaLula

Det är han säkert, kan inte bli värre iaf;). Jag ska ta upp de här med min läkare på MVC, de e inte ok att bli så förödmjukad osm jag blev...blir bara mer o mer förbannad ju mer jag tänker på de!
    Något positivt iaf...hon sa att när jag ligger där o ska föda o känner att jag inte vill/orkar så blir jag snittad direkt när jag ber om de. Va vad hon sa.....så får väl hoppas att hon inte ljuger oxå!

• LaLula

Vad skönt för dig! verkar bara vara jag som haft oturen att träffa "fel" person*suck*
    Januaribaby, de e precis så som jag vill ha det...men fick ingen ny tid för att skriva en förlossningsplan utan bara titta på förlossningsavd!?
    glad att det ordnade sig för dig iaf!=)

Svar på tråden Imorgon ska jag träffa läkaren på Sös ang planerat snitt...