MATLÅDA när man inte har kyl??
Finns ingen kyl på jobbet för närvarande. detta kommer bli ändring på om några veckor men just nu är problemet vad man ska ha med sig som man inte behöver ställa i kylen så fort man kommer fram. vad har ni för tips?
Finns ingen kyl på jobbet för närvarande. detta kommer bli ändring på om några veckor men just nu är problemet vad man ska ha med sig som man inte behöver ställa i kylen så fort man kommer fram. vad har ni för tips?
Ta med dig frysen mat du kan de stå fram i rumstepertur tills de är dags att värma på och äta maten då förstör den inte.
Kylklampar?
Antigen färgig mat du köper frusen i butiken eller mat rester du själv fysigt in.
bra idé. att ja inte tänk på de!!
har ni tips på mat som inte behöver värmas också?
Mattermos? Funkar toppenbra om man vill ha varm mat men inte har kylmöjligheter.
Ha det ute i än väska , det är ju så pass kyligt nu att det borde hålla sig ett tag...
Hej!
Jag har alltid med mig en liten kylväska med mat till skolan, har en som är i storlek av en handväska det får plats mat och dricka så det är perfekt! Jag brukar äta det mesta kallt om jag inte har tillgång till micro, men annars är ju pastasallader, rissallader, kyckling etc gott att äta kallt. Men det är bra att ta ur det ur väskan en stund innan så det "gottar till sig lite"