Bugaboo BEE tråden
Jag e med
men har ingen footmuff så jag kan inte hjälpa dig tyvärr, nån annan?
Vet nån var man kan köpa till den rosa suffletten? den e sååå cool, vill ha den eller den blå, har svart nu!
Jag e med
men har ingen footmuff så jag kan inte hjälpa dig tyvärr, nån annan?
Vet nån var man kan köpa till den rosa suffletten? den e sååå cool, vill ha den eller den blå, har svart nu!
Kika på blocket men hitta den inte
kanske såld!
Vet ni varför vissa Bees stoppning är tjockare och andras tunnare?
Jag har en skipp hopp men har köpt en påsväska från eloid som matchar åkpåsen som jag så småningom ska byta till
Eloide ska det va, jag är en slarvstavare så du vet
den från Eloide är lite för stor för Been så den ska jag fortsätta ha i korgen under (har den där med regnskydd och filt nu) Jag har den vanligaste modellen utan lock delux tror jag den heter
Inga bilder tyvärr
Såg du min fråga i inlägg nr 5?
Jag är glad för att sidpuffarna (de där stoppade bågarna) är tunna på vår vagn för min son e en stor kille
En bekant har en liten dotter men mer stoppade bågar och det ser mycket mindre ut men mysigt!
Vi har eloides åkpåse till vår men den kommer nog bara användas hittan o dittan för hur gör man egentligen med smutsiga små skor i vagnen eller åkpåsen framförallt?
Bara lilla jag : har du bild?
barnbutiken på götgatan, men finns det inte billigare (viss rabatt) att få om man beställer på nätet?
bara lilla jag: va snygg den blev, så cool i rött
Det är ett företag som ska börja göra suffletter till Bee
dyrt dock 1500 gissa hon på men då fick man lite mer grejer. Kommer inte ihåg va dom heter men dom skulle mejla mig och kan då återkomma om ni inte redan hittat dom eller nån annan redan