Inlägg från: angebell |Visa alla inlägg
  • angebell

Bugaboo BEE tråden

Är det någon av er härinne som har köpt er Bee från utlandet via nätet??

• angebell

Jag är lite kluven kring mitt Bee köp. Jag är supersugen på en Bee. Kommer att ha det mer som en andra vagn. Dels till vår son William, men även till nya bebisen som kommer i början av mars. Tycker att verkar vara en kanon vagn, men som andra vagn tycker jag ibland att det är lite dyrt med 4800. Kan ju bli billigare att köpa utomlands samtidigt är det ju bekvämare med garanti osv om man har en butik som man kan gå in i och klaga.

• angebell

Är det någons om vet om man kan ha ståbräda till Been???

• angebell

Ännu en fråga....hur stora är era barn ni som har Bee??? När vi köper vår bee så är målet att använda den både till den nya bebisen som kommer men också till vår son som nu är 20 mån. Ibland tycker jag dock att den ser lite smal ut som till honom eller att han är för lång för den (han är 87 cm)

• angebell
    Svar på #101
    Alternativet är en mindre och smidigare vagn till sonen och då blir det ju typ något i still med Quinny zapp osv och de kanske inte heller precis är så mycket bredare jag vet inte.
  • angebell
    Svar på #105
    Det låter kanon!!!
    elinS skrev 2008-10-20 10:55:29 följande:
    Svar på #99jag har been till båda barnen. dottern är snart 2,5 år, ca 90-95 lång och sonen är 7mån, ca 65 lång. båda får plats utan problem med både åkpåse och ytterläder.
  • angebell

någon av er som har en saddlepack på er Bee?? Skötväska som man hänger på sidan??? Såg någon på stan igår med en sådan...såg väldigt smidigt ut faktiskt

• angebell
    Svar på #121
    Äar det skip hops saddle bag du har???
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden