Inlägg från: Storm07 |Visa alla inlägg
  • Storm07

Bugaboo BEE tråden

Hej hej! Ännu en Beeägare sällar sig till skaran!  Är helt frälst i min, så det var med sorg i hjärtat jag ställde undan den för vintern. Jag bor i norra Norrland så det funkar inte med Bee på vintern.

Är det någon som vet hur man kan laga regnskyddet? Jag råkade ta i för hårt när jag skulle trä på det så det gick sönder litet i en skarv mellan plasten och de svarta kanterna.

• Storm07
    Caeruleus skrev 2008-10-12 22:17:51 följande:
    Ställer samma fråga här som i den andra Bugaboo-trådenFinns det någon här som har handlat från kiwi-kid?Jag har har sett gamla trådar där man skriver kiwi-kid USA. Den enda www.adressen jag hittar är i Nya Zeeland. Har jag fel adress eller?? Och vilka priser gäller?
    Jag har beställt från Kiwi-kid i NZ. Det funkade jättebra. Kom ihåg att valutan är NZ dollar. Kolla på forex.se så kan du omvandla valutan.
  • Storm07
    Caeruleus skrev 2008-10-13 16:26:45 följande:
    Tack så mycket!Men Storm, nu blir jag helt förvirrad. I den vanliga bugaboo-tråden sa de att den adressen gällde från USA och deras dollars ???
    Hmm, du har nog helt rätt! De har ju adressen i USA ser jag nu. http://www.kiwikidsgear.com/about_us.cgis 
    Jag som hade för mig att jag beställde från NZ, men jag kanske minns fel. Det var längde sedan nu.
  • Storm07

Jag har alltid mitt regnskydd nedknölat i en 3-liters platspåse, då tar det inte upp hela varukorgen i alla fall. Det är väl inte en så snygg lösning, men det funkar. Det optimala vore om jag hade en snygg lite påse att få ner det i. Kanske kan man sy en liten påse av vaxduk? Nu får jag idéer....

• Storm07

angebell, jag har en saddlebag på min Bee. Funkar superbra! Vanliga skötväskan häger inte alls bra på styret och jag vägrar ha den i varukorgen. Så en saddlebag är perfekt!

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden